Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/3721


Obowiązki:

Nasze wymagania
•wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja) lub w trakcie studiów (V rok),
•dobra znajomość przepisów z obszarów prawa cywilnego w zakresie zobowiązań oraz prawa zamówień publicznych;
•umiejętność sporządzania, opiniowania oraz negocjowania umów, w szczególności o roboty budowlane, dostawy, usługi, najem;
•wysoka kultura osobista;
•umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnej realizacji powierzonych zadań;
•odpowiedzialność, skrupulatność oraz chęć stałego poszerzania wiedzy;
•rozwinięte umiejętności analityczne;
•doskonała umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
Oferujemy:
•stałe warunki zatrudnienia- umowa o pracę;
•praca w zespole z doświadczoną kadrą;
•możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
•pracę w godz. od 7 do 15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane:• doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. umów lub o podobnym zakresie obowiązków;• ogólna znajomość branży budowlanej;• znajomość specyfiki umów opartych o zapisy kontraktowe FIDIC.Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość języka angielskiego.


Miejsce pracy: Podkarpacka 59A, 35-082 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi