Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Kraków, stacjonarnie
Twój zakres obowiązków: • Rozwiązywanie problemów technicznych klientów francuskojęzycznych • Mailowy oraz telefoniczny kontakt z użytkownikami • Praca w systemie ticketowym (SNOW) • Zarządzanie pocztą elektroniczną • Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
Nasze wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta • Wielozadaniowość • Umiejętności komunikacyjne • Zainteresowanie pracą w obszarze wsparcia IT
Pracodawca oferuje: • Umowę o pracę • Pracę stacjonarną (nowoczesne biuro zlokalizowane w Krakowie, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską) • Pracę w zmianach dziennych oraz wolne weekendy • Szkolenie wdrożeniowe • Zatrudnienie od marca 2024 • Rozwój w ramach struktur międzynarodowej firmy technologicznej • Narzędzia wspierające rozwój: dostęp do platformy Udemy, szkolenia i kursy językowe • Pracę w zgranym zespole, który chętnie podzieli się wiedzą i doświadczeniem • Wszelkie niezbędne do wykonywania pracy narzędzia • Pakiet benefitów: opieka medyczna, system kafeteryjny, welcome pack dla każdego nowego pracownika, bonus roczny, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, bonus za polecenie pracownika.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.