Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: WrocławDla naszego Klienta z Wrocławia poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Pracownik Helpdesk z językiem niemieckim
Jeśli znasz język niemiecki oraz angielski na bardzo dobrym poziomie i masz doświadczenie w obszarze Helpdesku lub Obsługi Klienta, zapraszamy do aplikowania.
Oferujemy:
- Praca stacjonarna (biuro w północnej części Wrocławia, w pobliżu przystanek tramwajowy)
- Praca przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli), w systemie 2-zmianowym
(6:00-14:00, 14:00-22:00).
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z naszym Klientem
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Zadania:
- Obsługa zgłoszeń serwisowych
- Odpowiadanie na zapytania Klientów
- Rozwiązywanie bieżących problemów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego - warunek konieczny
- Doświadczenie w dziale Helpdesk, Obsługi Klienta lub obszarze IT będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do pracy w systemie 2-zmianowym
- Odporność na stres
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.