Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. szwedzkim/ duńskim/ fińskim
Miejsce pracy: GdańskGłówne obowiązki:
- Obsługa klienta oraz udzielanie niezbędnych informacji;
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów;
- Wprowadzanie danych do systemu;
- Zadania administracyjne;
Wymagania:
- Znajomość języka szwedzkiego/ duńskiego/ fińskiego oraz angielskiego (min. B2);
- Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta, sprzedaży lub administracji;
- Silne umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
Benefity:
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Możliwość udziału w wewnętrznych szkoleniach, treningach;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP;
- Praca w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;