Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Jeżeli lubisz pracę z ludźmi oraz chcesz mieć stały kontakt z językiem włoskim, ta oferta jest dla ciebie. Dla naszego klienta - jednej z top międzynarodowych linii lotniczych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalisty ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Do twoich obowiązków należeć będą: - telefoniczne wsparcie klienta; - odpowiadanie na zapytania klientów (przebookowanie, dokupienie usług etc.); - zarządzanie rezerwacjami; - współpraca z działem e-commerce.
Praca stacjonarna z biura we Wrocławiu.
Wymagania: - znajomość języka angielskiego i języka włoskiego (min. B2/C1), - umiejętności komunikacyjne, - zorientowanie na obsługę klienta, - zdolność do rozwiązywania problemów.
Korzyści: - pakiet korzyści podróżnych ( zniżki na bilety lotnicze ), - karta Multisport, - prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie, - szkolenie wdrażające oraz dodatkowe 2 tygodnie mentoringu, - wsparcie w relokacji z zagranicy.