W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zakupów (import)
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego Klienta, firmy obecnej na rynku od ponad 20 lat, specjalizującej się w rozwiązaniach medycznych w zakresie ortopedii i rehabilitacji, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie Specjalisty ds. zakupów importowych.
Jest to praca w niewielkim zespole, stacjonarnie w siedzibie firmy (południowo-zachodnia część Łodzi, ze świetnym dojazdem z Pabianic czy Konstantynowa). W grę wchodzą 24 dni pracy z domu w roku.
Twoje zadania:
- realizowanie procesów zakupowych, zgodnie z polityką firmy
- analizowanie i bieżące monitorowanie zasobów firmy oraz zapotrzebowania na produkty (uwzględniając rotację, prognozy sprzedażowe)
- sporządzanie planów zamówień i dokonywanie korekt
- negocjacje warunków współpracy i cen
- optymalizacja procesów w obszarze zakupów i logistyki (redukcja kosztów, zwiększanie efektywności pracy)
- monitorowanie wszystkich realizowanych tematów oraz bieżące rozwiązywanie pojawiających się trudności
- współpraca z urzędami i agencjami celnymi
- składanie i monitorowanie reklamacji dostaw niezgodnych do dostawców
Czego oczekujemy:
- doświadczenie w obszarze zakupów, importu, analizy i zarządzania stanami magazynowymi
- znajomość specyfiki współpracy z krajami azjatyckimi
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (min. B2)
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów związanych z realizacją całego procesu zaopatrzenia
- umiejętności analityczne oraz wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
- bardzo dobra znajomość Excela
Benefity:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
- wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalne
- prywatna opieka medyczna
- karta sportowa
- ubezpieczenie na życie
- praca w godzinach (8-16 lub 9-17)
- dogodna lokalizacja również dla osób spoza Łodzi (np. Pabianic czy Konstantynowa)
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329