Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2866


Obowiązki:

ZAKRES ZADAŃ:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie dokumentacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i ustaleniami w jednostce,
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,
- prowadzenie protokołów z przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
- przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne,
- współpraca z klientem wewnętrznym / wnioskodawcami / w zakresie warunków przyszłej umowy,
- weryfikacja prawidłowości i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,
- koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą,
- terminowa realizacja zadań,
- aktualizacja przepisów prawnych w zakresie zamówień publicznych

OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe dni wolne na podnoszenie kwalifikacji
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość korzystania z karty do obiektów sportowych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA:NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe (najlepiej: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne ),- znajomość obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,- znajomość procedur zamówień publicznych od strony Zamawiającego,- minimum 3 letni staż pracy w tym 18 miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z samodzielnym prowadzeniem postępowań o zamówienie publiczne w instytucji publicznej jako Zamawiający,- doświadczenie w obsłudze systemów: E-zamówienia, eNotices2,- obsługa komputera w zakresie pakietu Ms Office, ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego.CECHY OSOBOWE:- dyskrecja, - lojalność, - umiejętność zachowania tajemnicy,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- komunikatywność,- pracownik powinien cechować się dokładnością, odpowiedzialnością, a także analitycznym myśleniem i planowaniem, dobrą organizacją pracy, DODATKOWE:- wykształcenie kierunkowe ( Zamówienia publiczne, Finanse publiczne )- kursy, szkolenia, konferencje w zakresie zamówień publicznych dedykowane dla Zamawiającego


Miejsce pracy: Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY W PROCESIE REKRUTACYJNYM:1.INFORMACJA Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr. J. Biziela, zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO)2. Podanie o przyjęcie do pracy3. CV4. kopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej 5. kopie certyfikatów , dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających umiejętności kandydata TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:KOPIE DOKUMENTÓW NALEŻY SKŁADAĆ W TERMINIE:OD DNIA OGŁOSZENIA DO DNIA 14.11.2024R, W GODZINACH OD 9:00 DO 13:00 W KANCELARII SZPITALA W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z ADNOTACJĄ: NIE OTWIERAĆ PRZED 14.11.2024R. DZIAŁ ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI REKRUTACJA W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W LEWYM GÓRNYM ROGU KOPERTY IMIĘ I NAZWISKO KANDYDATA NA STANOWISKO OBJĘTE REKRUTACJĄ DODATKOWE INFORMACJE: - INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI- NA STRONIE WWW.BIZIEL.UMK.PL ZAMIESZCZONA ZOSTAŁA KLAUZULA INFORMACYJNA ZGODNIE Z OGÓLNYM ROZPORZĄDZENIEM O OCHRONIE DANYCH (RODO)- INFORMUJEMY, ŻE PO ZAKOŃCZENIU REKRUTACJI, DANE KANDYDATÓW, KTÓRZY NIE ZOSTALI ZATRUDNIENI, ULEGAJĄ ZNISZCZENIU - INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU REKRUTACJI ZOSTANIE UMIESZCZONA NA STRONIE: WWW.BIZIEL.UMK.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY - W PRZYPADKU ZATRUDNIENIA NA W/W STANOWISKO NALEŻY DOSTARCZYĆ ZAŚWIADCZENIE Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO Osoba do kontaktu: Kierownik Działu Zamówień Publicznych nr tel. 52 36 55 352 w godzinach 9.00-14.00

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi