Numer oferty: StPr/24/1805
Planowanie i realizacja zakupów materiałów i usług, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, monitorowanie stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia ciągłości produkcji, analiza rynku dostawców i poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
składanie i monitorowanie zamówień u naszych dostawców. Aktywna pomoc w bieżących projektach, wprowadzając swoje świeże spojrzenie i kreatywne rozwiązania. Przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami, obsługa systemu magazynowo-sprzedażowego (kontrola stanów magazynowych, rotacja towarów, zakładanie indeksów).
Współpraca ze wszystkimi działami w firmie weryfikacja dostępności towarów, pomoc w bieżących tematach,wyjazdy na delegacje służbowe (krajowe i zagraniczne)
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3/ H-22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja@air-partner.eu do dnia 25.11.2024
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.