Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0015
Obowiązki:
Sporządzanie umów,świadectw pracy, prowadznie akt osobowych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie danych do GUS,ZUS,PFRON,Urzędu Miasta,wystawianie skierowań na badania wstępne,okresowe i kontrolne, pilnowanie terminów szkoleń pracowników.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: KADRY I PŁACE
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: KADRY I PŁACE
Pozostałe wymagania:
- Wykształecenie: Wyższe lub średnieKierunek/specjalność: KADRY I PŁACEDoświadczenie zawodowe: Wyższe - co najmniej 1 rok stażu pracy na stanowisku o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Średnie - co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.Umiejętności - uprawnienia: Posiada znajomość regulacji prawnych: Kodeks pracy,karta nauczyciela,ustawa o pracownikach samorządowych,znajomość obsługi komputera, obsługa systemu VULCAN.Okres zatrudnienia: Umowa na zastępstwo z możliwością dalszego zatrudnieniaMiejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul.Wojska Polskiego 1/5 72-600 ŚwinoujściePraca w godzinach: 7:00 - 15:00
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa na zastępstwo
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat