#

Specjalista/ka ds. obsługi klienta

HAYS

Warszawa Centrum, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Specjalista/ka ds. obsługi klienta
Warszawa Centrum
NR REF.: 1189130


Dla naszego klienta, amerykańskiej, międzynarodowej korporacji z branży FMCG, poszukujemy Specjalistę/kę ds. Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • telefoniczną i mailową obsługę klienta biznesowego, w tym np. sieci handlowe,
  • procesowanie zwrotów asortymentu przeterminowanego i uszkodzonego,
  • dbanie o prawidłowy obrót dokumentów, oraz wprowadzanie ich do systemu SAP,
  • obróbkę danych związanych ze zwróconym towarem, oraz przeprocesowanie ich,
  • wystawianie faktur/faktur korygujących,
  • procesowanie wysyłek od/do klientów,
  • kontakt z firmami logistycznymi/przewoźnikami,
  • kontakt z magazynem.


Poszukujemy osób:
  • komunikatywnych, chętnie współpracujących w zespole,
  • proaktywnych, ukierunkowanych na działanie,
  • komunikatywnie porozumiewających się w języku angielskim na poziomie B1/B2,
  • swobodnie poruszających się w środowisku MS Office, w tym Excelu (funkcje, tabele przestawne).

Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w firmach korporacyjnych oraz umiejętność poruszania się w programie SAP.Nasz klient oferuje pracę w przyjaznym środowisku, w modelu hybrydowym, biuro w centrum Warszawy oraz atrakcyjne wynagrodzenie.



Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi