Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0209
Obowiązki:
według stanowiska
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Automatyka przemysłowa
Pozostałe wymagania:
- Zakres obowiązków; planowanie i realizacja działań marketingowych w zakresie wsparcia sprzedaży, zgodnie ze strategią sprzedażowo-marketingową Spółki, regularny kontakt z kontrahentami, w celu planowania i realizacji harmonogramu kampanii marketingowych,pozyskiwanie od kontrahentów mediaplanów, przygotowanie kosztorysów, negocjacje warunków, procesowanie formalności i kontrola efektywności prowadzonych działań, tworzenie i prowadzenie kalendarza kampanii mktg-sprzedażowych z Partnerami w Kanałach sprzedaży,dbałość o poprawną i atrakcyjną ekspozycję produktową on-line i off-line, sprawowanie nadzoru nad komunikacją marketingową kontrahentów w obrębie portfolio produktowego Spółki - odpowiednie listowanie produktów, poprawne opisy promocji, linkowania i regulamin,organizacja i koordynowanie eventów, a także udział w targach branżowych, badanie rynku pod kątem nowych trendów, działań konkurencji i oczekiwań kontrahentów w celu zwiększenia skuteczności działań, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień.Wymagania; znajomość zasad prowadzenia projektów i umiejętność praktycznego ich stosowania, doświadczenie w obszarze trade marketingu lub pokrewnym, wykształcenie wyższe (preferowane marketing, zarządzanie), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point),dokładność, skrupulatność i szybkość wykonywanych działań, doskonała organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności za zadania,gotowość do wyjazdów służbowych, wysoko rozwinięty zmysł kreatywny.Mile widziana; znajomość j. angielskiego.Pracodawca oferuje; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umowa o pracę na pełny etat, szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy,pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, kartę sportową na preferencyjnych warunkach, dobrą organizację pracy,perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń, pracę w godz. 8-16 (możliwość pracy hybrydowej),miejsce pracy Bilcza
Miejsce pracy: Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/02/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie