Specjalista/Starszy Specjalista w Departamencie Komunikacji w Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa- Wprowadzanie treści oraz modyfikowanie stron www Agencji, zapewnienia spójności treści oraz elementów graficznych;
- przygotowywanie i wysyłanie newsletterów oraz mailingów na potrzeby zadań realizowanych przez PARP;
- współpraca z pozostałymi departamentami PARP oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań;
- udział w opracowaniu i rozwoju nowych funkcjonalności ekosystemu portali PARP;
- uczestniczenie w postępowaniach dotyczących zamawiania usług zewnętrznych związanych w szczególności ze stronami www, intranetowymi, aplikacjami mobilnymi, etc. Planowanie, kontraktacja i nadzór nad realizacją zamówień;
- analiza potrzeb użytkowników biznesowych i końcowych systemu stron internetowych PARP, tym prowadzenie analityki ruchu stron internetowych
Wymagania konieczne :
Wykształcenie:
· wyższe (bądź ostatni rok studiów)
Doświadczenie zawodowe:
Minimum trzy lata doświadczenia w pracy biurowej, w tym co najmniej 6 m-cy podobnym stanowisku
Poziom znajomości zagadnień z zakresu:
· edycji i formatowania tekstów na stronie www - dobry
Poziom znajomości języka obcego:
· znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz umożliwiającym korzystanie z dokumentacji systemów informatycznych;
Poziom obsługi programów komputerowych:
· bardzo dobra znajomość pakietu Office;
· znajomość HTML/CSS na poziomie umożliwiającym tworzenie i edycję elementów strony internetowej;
Inne: Umiejętności miękkie:
· zmysł estetyczny,
· umiejętność współpracy w zespole oraz komunikatywność;
· dobra organizacja pracy, dokładność oraz terminowość.
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
· (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo, edycja materiałów wizualnych, informatyczne);
Doświadczenie zawodowe w:
· zakresie wdrażania stron internetowych w tym opartych na CMS Joomla;
Poziom znajomości zagadnień z zakresu:
Znajomość podstawowych narzędzi edytorskich HTML/CSS + JavaScript;
· znajomość PHP na poziomie umożliwiającym tworzenie i edycję elementów strony internetowej;
· znajomość programów makietowania stron internetowych np. Figma;
· znajomość programów graficznych, np. Paint.NET, Adobe Photoshop;
· znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.