#

Specjalista w Dziale ds. Inwentaryzacji Mienia Ruchomego Biuro Prezesa AMW w Warszawie

Agencja Mienia Wojskowego

Warszawa, mazowieckie

Specjalista w Dziale ds. Inwentaryzacji Mienia Ruchomego Biuro Prezesa AMW w Warszawie

Miejsce pracy: Warszawa

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 60/25 

Agencja Mienia Wojskowego 

ogłasza nabór na stanowisko 

Specjalista 

Dział Inwentaryzacji Mienia Ruchomego 

Biuro Prezesa AMW w Warszawie 

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, 
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów, 
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej), 
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego, 
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, 
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, 
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie. 

Główne obowiązki: 

  • udział w inwentaryzowaniu rzeczy ruchomych koncesjonowanych we wskazanych magazynach własnych i użyczonych Agencji oraz w magazynach depozytowych jednostek organizacyjnych podległych MON oraz MSWiA na terenie całego kraju, 
  • dokumentowanie stanu ilościowego zasobów AMW oraz sprawdzanie nazw i cech identyfikujących inwentaryzowane mienie (nr partii, fabryczny, rejestracyjny itp.), 
  • sporządzanie dokumentacji z realizacji procesu inwentaryzacji zgodnie z wewnętrznymi aktami prawnymi, 
  • współdziałanie z dysponentem mienia oraz innymi komórkami organizacyjnymi Agencji w celu wyjaśniania stwierdzonych różnic inwentaryzacyjnych. 

Wymagania niezbędne: 

  • wykształcenie min. średnie, 
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, 
  • znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zasad prowadzenia inwentaryzacji mienia ruchomego oraz podstawowych aktów prawnych z zakresu gospodarki magazynowej, 
  • podstawowa wiedza z zakresu obrotu mieniem ruchomym, 
  • spełnianie warunków określonych art. 29 Ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. z 2023 r., poz. 1743), tj. poprzez gotowość poddania się badaniom i procedurze sprawdzającej wymaganych bezpośrednio do pracy przy obrocie mieniem koncesjonowanym, 
  • niekaralność oraz pełna zdolność do czynności prawnych, 
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), 
  • brak przeciwwskazań do pracy przy ręcznym przeładunku towarów, 
  • dyspozycyjność oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych (podróże służbowe krajowe poniedziałek-piątek, wykonywanie pracy głównie poza stałym miejscem pracy), 
  • czynne prawo jazdy kat. B. 

Wymagania dodatkowe: 

  • znajomość wyrobów o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, 
  • wysokie poczucie odpowiedzialności oraz umiejętność pracy w zespole, 
  • odporność na stres. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

  • cv i list motywacyjny, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, 
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, 
  • podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (Uwaga! Na tym etapie nie wymagamy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego) (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres)
  • podpisane oświadczenie o gotowości poddania się badaniom psychologiczno- psychiatrycznym oraz procedurze sprawdzającej wymaganych bezpośrednio do pracy przy obrocie mieniem koncesjonowanym zawartych w art. 29 ustawy o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. 2023 poz. 1743) (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres)
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres)
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres)

Termin składania dokumentów: 5 maja 2025 r. 

Miejsce składania dokumentów: 

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
 z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 60/25” 

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.

Metody i techniki naboru: 

  • weryfikacja formalna dokumentów, 
  • sprawdzian wiedzy, 
  • rozmowa kwalifikacyjna. 

Dodatkowe informacje: 

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu, 
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową, 
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone, 
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia, 
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod 22 314 99 46. 
Prosimy o pobranie i dostarczenie z dokumentami wypełnionego załącznika zamieszczonego poniżej (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.docx

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi