#

Specjalista w Dziale ds. Nieruchomości

Agencja Mienia Wojskowego

Wrocław, dolnośląskie

Specjalista w Dziale ds. Nieruchomości

Miejsce pracy: Wrocław

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 32-106/24

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Specjalista w Dziale ds. Nieruchomości

Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • wystawianie i kontrola merytoryczna dokumentów finansowych w zakresie najmu, dzierżawy i bezumownego korzystania z nieruchomości oraz naliczanie i aktualizacja opłat,
  • prowadzenie elektronicznej ewidencji zasobu lokali użytkowych oraz dzierżaw gruntu i bieżąca ich aktualizacja,
  • prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami oraz kontrola stanu należności, w tym naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, wysyłanie zawiadomień o zadłużeniu, inicjowanie procesu windykacji należności pieniężnych i niepieniężnych z nieruchomości,
  • rozliczanie kosztów za media komunalne i opłaty pośrednie z tytułu najmu lub dzierżawy a także bezumownego korzystania z nieruchomości,
  • współudział w opracowywaniu oraz realizacji planu rzeczowo-finansowego w zakresie właściwości działu,
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu zadań działu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, podatku od towarów i usług, Kodeks cywilny,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność i systematyczność.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie z zakresu rachunkowości i finansów lub pokrewne,
  • mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa,
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Termin składania dokumentów: 23 października 2024 r.

Miejsce składania dokumentów: 

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
 z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 32-106/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poproszeni o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kopii dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Prosimy o pobranie i dostarczenie z dokumentami wypełnionego załącznika zamieszczonego poniżej (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie.doc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.docx

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi