Opis stanowiska pracy

7Opis działalności firmy:

Firma BRAMSTER MIETŁA Spółka Komandytowa jest średniej wielkości rodzinnym przedsiębiorstwem produkcyjnym, zatrudniającym ok 70 osób, które od ponad 25lat produkuje bramy, furtki, ogrodzenia systemowe, ekrany dźwiękochłonne.

Nasza produkcja, w przeważającej części przeznaczona jest na export od Niemiec, Austrii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Szwajcarii i krajów skandynawskich, obejmuje systemy ogrodzeniowe /zgrzewane panele, słupki, bramy i furtki, ekrany akustyczne oraz konstrukcje i wyroby z branży przetwórstwa stali/.

Wykwalifikowana kadra inżynieryjna - techniczna oraz nowoczesny park maszynowy gwarantuje wysoką jakość naszych wyrobów z zachowaniem wszystkich niezbędnych procedur w procesie produkcyjnym.

Praca ma polegać na bieżącej opiece istniejących klientów, korespondencji  z klientem, przyjmowanie zamówień,  terminowość realizacji zamówień, sporządzanie ofert, aktualizacja cenników, koordynacja  kooperacji, transportów, kontrola jakości wg zakładowej księgi jakości. 

Wymagania

5Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie techniczne,
  • Doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku w branży metalowej, 
  • Komunikatywna znajomość języka w mowie i w piśmie: niemiecki lub angielski na poziome B1, B2,
  • budowanie długoterminowych relacji biznesowych,
  • lojalność,
  • zaangażowanie,
  • kreatywność,
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  • wielozadaniowość,
  • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • prawo jazdy kat. B.

Twój zakres obowiązków

  • Praca ma polegać na bieżącej opiece istniejących klientów,
  • Korespondencja z klientem,
  • Przyjmowanie zamówień: potwierdzanie i przekazywanie do realizacji,
  • Terminowość realizacji zamówień,
  • Sporządzanie ofert handlowych, wycen
  • Aktualizacja cenników,
  • Koordynacja kooperacji, transportów,
  • Kontrola jakości wg zakładowej księgi jakości.
  • Kompleksowa organizacja procesu handlowego,
  • Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych, udział w spotkaniach handlowych,
  • Kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online, bezpośrednio
  • Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami, towarami oferowanymi przez firmę,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność budowania relacji,
  • Cierpliwość i staranność w realizacji powierzonych zadań.

To oferujemy

  • Interesującą pracę w rozwijającej się Firmie, o wiodącej pozycji na rynku Europejskim w swojej branży,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Praca stacjonarna,
  • Szkolenia branżowe, językowe, możliwość rozwoju zawodowego,
  • Narzędzia niezbędne do realizacji zadań,
  • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenia grupowe na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet Multi sport,
  • Atrakcyjną formę wynagrodzenia powiązaną z wynikami, wynagrodzenie zasadnicze, plus prowizyjne, premia uznaniowa, premia roczna.

Oferujemy wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 6 500,00zł brutto /w okresie próbnym/. Docelowo po okresie próbnym wysokość wynagrodzenia powiązana z wynikami może wynieść  8 000,00zł netto / 12 000,00zł brutto / miesięcznie/

Prezentacja firmy

Producent systemów ogrodzeniowych, bram, furtek, ogrodzeń panelow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/08/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
6 500PLN - 12 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Premia uzależniona od wyników
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi