Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0503


Obowiązki:

Obsługa programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych. Wystawianie przelewów dotyczących zapłat, przestrzeganie terminów zapłat. Przyjmowanie i kontrola dokumentów księgowych. Księgowanie dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych. Sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych. Sporządzanie obrotów i sald kont analitycznych, księgowanie dokumentów na kontach wydatków według podziałek klasyfikacji budżetowej. Księgowanie dokumentów na kontach przychodów według podziałek klasyfikacji budżetowej. Dekretacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień, nadanie numerów księgowych. Praca w poniedziałki w godzinach 8-16 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30-15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata, a przy wyższym 2 lata). Znajomość ustaw dotyczących: finansów publicznych, rachunkowości, systemu ubezpieczeń społecznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej. Umiejętność obsługi komputera. Predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.


Miejsce pracy: Niepodległosći 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- list motywacyjny,- CV zawierające dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,- kserokopie świadectw pracy,- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o:-posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwościgane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowe informacje dotyczące naboru:- kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej,- kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostanązakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia,- Komisja Rekrutacyjna zweryfikuje kompetencje kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej,- kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadomieni. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Finansowo-Budżetowej w terminie do 31 stycznia 2025 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane o kolejnym etapie rekrutacji.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9. Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi