#

Specjalista w Sekcji Wdrażania w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

FallWork Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

FallWork Sp. z o.o.
FallWork Sp z o.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

Specjalista w Sekcji Wdrażania w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Miejsce pracy: Warszawa

Specjalista w Sekcji Wdrażania w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Stanowisko w sekcja Wdrażania:

Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:

1)     udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie;

2)     udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów;

3)     przygotowywanie korespondencji z beneficjentami;

4)     uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania;

5)     udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu;

6)     przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz;

7)     wprowadzanie danych do systemów informatycznych;

8)     przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • możliwość posiadania karty multisport
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
  • zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy
  • bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole

II. Wymagania konieczne :

  • Wykształcenie: średnie lub w toku studiów.
  • Doświadczenie zawodowe: minimum 1,5 roku w pracy biurowej.
  • Poziom obsługi programów komputerowych: znajomość narzędzi biurowych MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel).
  • Wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.

Inne: 

  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, 
  • umiejętność współpracy w grupie, komunikatywność, 
  • umiejętność analitycznego myślenia.

III. Wymagania pożądane:

  • Wykształcenie: wyższe (licencjat) - preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny.
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych.
  • Znajomość zagadnień merytorycznych:
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi