Opis stanowiska pracy
KIEROWNIK DS. PROMOCJI I MULTIMEDIÓW W WYMIARZE PEŁNEGO ETATU
Wymagania:
1. Wykształcenie wyższe magisterskie humanistyczne (mile widziane wykształcenie kierunkowe: public relations, komunikacja społeczna, marketing, psychologia społeczna). 2. Staż pracy minimum 5 lat (w tym 2 - letnie doświadczenie w pracy na kierowniczym stanowisku w dziale PR lub udokumentowana działalność związana z organizacją działań promocyjnych firmy. 3. Posiadanie doświadczenia w zarządzaniu zespołem. 4. Znajomość przepisów prawa prasowego i autorskiego. 5. Znajomość technik i narzędzi Public Relations. 6. Znajomość aktualnych trendów, w tym multimediów w promocji i komunikacji zewnętrznej. 7. Znajomość narzędzi marketingu internetowego (multimedia, media społecznościowe, kampanie internetowe). 8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Zakres obowiązków: 1. Kierowanie i nadzór nad działalnością podległego zespołu. 2. Tworzenie strategii promocji i komunikacji zewnętrznej. 3. Planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych. 4. Prowadzenie polityki informacyjnej placówki. 5. Budowanie pozytywnego wizerunku placówki oraz podejmowanie działań promocyjnych zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej. 6. Promocyjne wsparcie oferty szkoleniowej i wydarzeń prowadzonych przez placówkę, w tym spraw związanych z udzielaniem patronatów. 7. Koordynacja i nadzór nad rozwojem systemu obsługi szkoleń oraz studia streamingowego placówki. 8. Zbieranie i analiza informacji na temat skuteczności prowadzonych działań promocyjnych. 9. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami działającymi na rzecz oświaty.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
list motywacyjny oraz informacje (np. CV) o których mowa w art. 22¹ ustawy z dnia 26.06.1974 Kodeks pracy (tj. Dz. U z 2023 r, poz. 641 z póżn zm) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2) kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy, 3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 5) oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz posiadaniu nieposzlakowanej opinii. Wzory oświadczeń dostępne na stronie: https://www.pcen.gda.pl/swiat-cen/praca-w-pcen/nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-kierownik-ds-promocji-i-multimediow-26622/
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach osobiście pokój 219 C lub 210 w godz 7:30-15:30 lub listownie na adres: Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku, al. gen. J. Hallera 14, 80-401 Gdańsk, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika zespołu promocji i multimediów” do dnia 15.11.2024 r. do godz. 15:00. Decyduje data wpływu oferty do PCEN.
Prezentacja firmy
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Z...
Informacja o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach systemu oświaty. Za treść i aktualność tych ogłoszeń odpowiadają szkoły i placówki.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/11/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia