Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjno - biurowych Zespół d/s Ochrony Informacji Niejawnych

43-300 Bielsko-Biała ul. Wapienna 45

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postęowań sprawdzających
  • Szkolenie użytkowników systemów alarmowych oraz z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Nadzorowanie systemów teleinformatycznych
  • Branie udziału w projektach
  • Prowadzenie rejestrów
  • Przeprowadzanie kontroli


Warunki pracy

Praca biurowa - przy stanowisku oświetlonym naturalnie i sztucznie. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli ,,ściśle tajne" lub złożenie ,,Oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli ,,ściśle tajne"
  • ,,Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później"
  • ,,Oświadczenie o zapoznaniu z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w jednostkach organizacyjnych Policji podległych Komendantowi Miejskiemu Policji w Bielsku-Białej" (dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej Zespół Kadr i Szkolenia ul. Wapienna 45

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi