Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej

Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw transportu i zaopatrzenia Zespół ds. Finansów i Zaopatrzenia

33-200 Dąbrowa Tarnowska ul. Berka Joselewicza 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzoruje i sprawuje opiekę nad właściwą eksploatacją sprzętu transportowego, prowadzi systematyczną kontrolę stanu technicznego taboru
  • prowadzi ewidencję pomocniczą sprzętu transportowego i biurowo - kwaterunkowego
  • rozlicza pojazdy z przebiegów i zużytego paliwa, sporządza dokumentację w tym zakresie
  • przygotowuje do rozliczenia faktury, w tym za materiały pędne i smary, zleca naprawy, przeglądy, konserwację pojazdów,
  • prowadzi gospodarkę ogumieniem i magazyn materiałów pędnych i smarów
  • prowadzi ewidencję wypadków i kolizji służbowego sprzętu transportowego oraz postępowania szkodowe w tym zakresie
  • przygotowuje do wydania zezwolenia do prowadzenia służbowego sprzętu transportowego, prowadzi ich ewidecję
  • wykonuje czynności kierowcy zlecone przez Komendanta Powiatowego Policji w Dabrowie Tarnowskiej i utrzymuje w stałej gotowości powierzony pojazd służbowy
  • współpracuje z KWP w Krakowie w zakresie obsługi systemu FLOTA
  • uczestniczy w ustaleniach dotyczących darowizn rzeczowych i finansowych od samorządów lokalnych, sporządzenie stosownej dokumentacji
  • prowadzi i nadzoruje dokumentacją dotyczącą urządzeń kontrolno-pomiarowych, zleca legalizacje i wzorcowania
  • sprawuje nadzór nad prawidłowością użytkowania sprzętu kwaterunkowo-biurowego, techniki policyjnej i techniki biurowej
  • sporządza zamówienia, transportuje i dystrybuuje sprzęty i materiały
  • dokonuje drobnych napraw i konserwacji pojazdów i agragatów prądotwórczych
  • przygotowuje i bierze udział w inwentaryzacjach okresowych, kontrolnych i zdawczo-odbiorczych
  • przyjmuje, przewozi i składa wartościowe depozyty pieniężne
  • pobiera, przewozi i przekazuje druki, w tym druki mandatów karnych


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniu biurowym oraz w terenie, od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30 (możliwość zmiany podstawowego czasu pracy). Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Dżwiganie ciężarów do 30 kg. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Pomieszczenie słuzbowe na I piętrze, wyposażone w zestaw komputerowy i materiały biurowe. Prowadzenie pojazdu służbowego.


Wejście główne do budynku i pomieszczenia sanitarne na parterze przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Klatki schodowe nieprzystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość mechaniki pojazdowej, zdolności techniczne
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostki
  • znajomość obsługi systemu "FLOTA"
  • znajomość przepisów związanych z gospodarką materiałową i finansową
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność, dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego z ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 4, 33-200 Dąbrowa Tarnowska

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi