Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0095


Obowiązki:

- prowadzenie przygotowywanie dokumentacji uregulowanej w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych
- ogłaszanie przetargów
- udział w komisjach
- sporządzanie umów
- przygotowywanie sprawozdań i innych informacji
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na informację publiczną



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • - staż pracy: przy wykształceniu średnim - minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższym - staż pracy nie jest wymagany- umiejętność biegłej obsługi komputera (MS OFFICE, EXEL) oraz urządzeń biurowych- wymagane kursy i szkolenia z zakrsu PZP- umiejętność pracy w zespole- odpowiedzialność- samodzielność


Miejsce pracy: Skorupki 21, 90-532 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące naboru i wymaganych dokumentów: https://bip.mosir.lodz.pl/praca-w-mosir/Termin składania dokumentów: do 24.01.2025r

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi