Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw księgowości w Zespole Księgowości Wydziału Finansów KWP w Opolu 45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi konta rozrachunkowe w zakresie uzgadniania i rozliczania należności ZUS z tyt. ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz funduszu pracy.
- Prowadzi ewidencję księgową, sporządza sprawozdania dotyczące projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w celu przekazania ich do dyspozycji wyższego stopnia (KGP).
- Podpisuje odpowiednie konta księgowe do danego wydatku, kosztu konta rozrachunkowego, a także księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej, dokładnej, rzetelnej informacji finansowej.
- Sporządza procedury księgowe dotyczące projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w celu przedstawienia charakterystyki projektu, procesu obiegu jego dokumentacji, zasad i sposobu jego ewidencjonowania, obowiązków dotyczących sporządzania sprawozdań oraz informacji związanych z jego realizacją.
- Uzgadnia wydatki i koszty ze wszystkimi dysponentami KWP w celu sprawdzenia i potwierdzenia zgodności poszczególnych wielkości finansowych, a także weryfikuje i wyjaśnia różnice.
- Bierze udział w opracowaniu sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej.
Warunki pracy - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w warunkach biurowych,
- stres związany z pracą pod presją czasu.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 4994 zł. + wysługa lat,
dodatkowo: nagroda roczna 13-pensja + nagrody kwartalne.
Dodatkowe informacje: 47 422 24 12.
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne! Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości oraz przy ewidencjonowaniu i rozliczaniu projektów pochodzących ze środków budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w obszarze finansów publicznych.
pozostałe wymagania niezbędne: - Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, kreatywność, umiejętność konsultowania, przekonywania i argumentowania.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia do ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o podatku VAT, przepisów dotyczących sprawozdawczości finansowej i budżetowej, ustawy o Policji, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Znajomość obowiązujących przepisów związanych z pozyskiwaniem, ewidencją księgową, rozliczaniem, sporządzaniem informacji oraz sprawozdań finansowych i budżetowych w obszarze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich.
- Umiejętność: stosowania przepisów w praktyce, obsługi programów komputerowych, analitycznego myślenia, pracy w zespole, organizacji pracy, argumentowania, syntezy, negocjacji, rozwiązywania problemów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego,
- znajomość w zakresie użytkowania Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
- szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego pracowników służby cywilnej,
- Certyfikat księgowego wydany przez Ministra Finansów.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2024-09-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 44/2024 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie