Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw księgowości w Zespole Księgowości Wydziału Finansów KWP w Opolu

45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi konta rozrachunkowe w zakresie uzgadniania i rozliczania należności ZUS z tyt. ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz funduszu pracy.
  • Prowadzi ewidencję księgową, sporządza sprawozdania dotyczące projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w celu przekazania ich do dyspozycji wyższego stopnia (KGP).
  • Podpisuje odpowiednie konta księgowe do danego wydatku, kosztu konta rozrachunkowego, a także księguje operacje finansowe w celu dostarczenia aktualnej, dokładnej, rzetelnej informacji finansowej.
  • Sporządza procedury księgowe dotyczące projektów realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w celu przedstawienia charakterystyki projektu, procesu obiegu jego dokumentacji, zasad i sposobu jego ewidencjonowania, obowiązków dotyczących sporządzania sprawozdań oraz informacji związanych z jego realizacją.
  • Uzgadnia wydatki i koszty ze wszystkimi dysponentami KWP w celu sprawdzenia i potwierdzenia zgodności poszczególnych wielkości finansowych, a także weryfikuje i wyjaśnia różnice.
  • Bierze udział w opracowaniu sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej.


Warunki pracy

- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),


- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,


- praca w warunkach biurowych,


- stres związany z pracą pod presją czasu.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 4994 zł. + wysługa lat,


dodatkowo: nagroda roczna 13-pensja + nagrody kwartalne.


Dodatkowe informacje: 47 422 24 12.


Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne! Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w księgowości oraz przy ewidencjonowaniu i rozliczaniu projektów pochodzących ze środków budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich w obszarze finansów publicznych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność, kreatywność, umiejętność konsultowania, przekonywania i argumentowania.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia do ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o podatku VAT, przepisów dotyczących sprawozdawczości finansowej i budżetowej, ustawy o Policji, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Znajomość obowiązujących przepisów związanych z pozyskiwaniem, ewidencją księgową, rozliczaniem, sporządzaniem informacji oraz sprawozdań finansowych i budżetowych w obszarze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i z budżetu środków europejskich.
  • Umiejętność: stosowania przepisów w praktyce, obsługi programów komputerowych, analitycznego myślenia, pracy w zespole, organizacji pracy, argumentowania, syntezy, negocjacji, rozwiązywania problemów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego,
  • znajomość w zakresie użytkowania Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
  • szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego pracowników służby cywilnej,
  • Certyfikat księgowego wydany przez Ministra Finansów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Korfantego 2
    45-077 Opole

    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 44/2024 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi