Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw służby bezpieczeństwa i higieny pracy w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym; WOA.210.6.2024

61-716 Poznań Kościuszki 93

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1:
  • Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Zadanie 2:
  • Bieżące informowanie Wielkopolskiego Kuratora Oświaty o stwierdzonych nieprawidłowościach (zagrożeniach) i opracowywanie wniosków zmierzających do ich usunięcia
  • Zadanie 3:
  • Sporządzanie i przedstawianie Wielkopolskiemu Kuratorowi Oświaty, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Zadanie 4:
  • Przedstawianie Wielkopolskiemu Kuratorowi Oświaty wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy w Kuratorium
  • Zadanie 5:
  • Udział w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
  • Zadanie 6:
  • Opracowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń, regulaminów lub instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie Kuratorium
  • Zadanie 7:
  • Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy
  • Zadanie 8:
  • Organizowanie obowiązujących szkoleń bhp pracowników Kuratorium.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • Zadania wykonywane w siedzibie urzędu

  • Wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • Stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego

  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
    - dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
    - link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
    adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
    - Dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis
    zaufany lub podpis kwalifikowany)

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością

  • Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te
    podlegają komisyjnemu zniszczeniu

  • Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
stażu pracy w służbie bhp


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość procedur i przepisów prawa w zakresie bhp oraz Kodeksu pracy
  • Umiejętności analityczne
  • dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, poczta e-mail, system informacji prawnej LEX).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność i samodzielność
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Uprawnienie inspektora ochrony przeciwpożarowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Kościuszki 93
    61-716 Poznań
    pok. 339 - budynek B - Kancelaria

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/06/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi