Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracyjnych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego WUW w Poznaniu nr ref. 4/25

61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje wnioski o zamówienia publiczne oraz inne wnioski o wydatkowanie środków, zgodnie z potrzebami Dyspozytorni Medycznej
  • prowadzi rejestr wyjść służbowych i prywatnych oraz monitoruje czas pracy w Dyspozytorni Medycznej
  • opracowuje roczny plan urlopów pracowników na podstawie informacji dostarczonych przez pracowników oraz przedstawia go do zatwierdzenia kierownikowi oddziału
  • obsługuje kadrowe systemy informatyczne i wprowadza grafiki dyspozytorów medycznych
  • aktualizuje bazę teleadresową dyspozytorów medycznych
  • koordynuje procesy związane z przyjęciem nowego pracownika Dyspozytorni Medycznej
  • rozlicza umowy dyspozytorów medycznych zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych
  • prowadzi rozliczenia dyspozytorów medycznych w zakresie godzin nocnych, nadgodzin oraz premii - w uzgodnieniu z kierownikiem oddziału


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych

  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu

  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych

  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów

  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego

  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 120 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm

  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami

  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub w prowadzeniu sekretariatu/obsłudze klientów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania administracji publicznej oraz znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • inicjatywa
  • efektywna komunikacja
  • dokładność, systematyczność
  • samodzielność
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Punkt Informacyjny w holu Urzędu (z podaniem w ofercie nr ref. 4/25)

    ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/01/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi