Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie

Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw obsługi kadrowo-płacowej w Samodzielnym stanowisku do spraw kadr

35-103 Rzeszów ul. Hanasiewicza 21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej oraz pozostałych pracowników,
  • prowadzi sprawy związane z ustalaniem wynagrodzenia dla członków korpusu służby cywilnej i pozostałych pracowników oraz z nagradzaniem i wyróżnianiem pracowników, a także ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń, sporządza listy płac,
  • zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników,
  • prowadzi sprawy socjalne w oparciu o obowiązujące przepisy i regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • wydaje zaświadczenia dotyczące zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń,
  • opracowuje projekty przepisów wewnątrzzakładowych z zakresu działania Samodzielnego stanowiska do spraw kadr, w tym w regulaminu pracy, regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.


Warunki pracy

Zadania realizowane w siedzibie urzędu na stanowisku pracy i na terenie budynków Inspektoratu, konieczność poruszania się między kondygnacjami, praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, kontakty z podmiotami zewnętrznymi, wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek A dwukondygnacyjny bez windy, posiada podjazd dla osób  niepełnosprawnych ruchowo, pomieszczenie sanitarne na parterze przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek B trzykondygnacyjny bez podjazdu i windy, nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu się. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • W ofercie podaj numer ogłoszenia, na które aplikujesz.

  • Oświadczenia podpisz własnoręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.

  • W ofercie podaj dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Nie rozpatrzymy oferty: dostarczonej faksem, zawierającej braki formalne, złożonej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, jeżeli nie podpiszesz jej podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Prosimy o składanie dokumentów w sposób wskazany w ogłoszeniu.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeżeli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. Prosimy o regularne sprawdzanie skrzynki e-mail.

  • Osoba, która zostanie wskazana do zatrudnienia, a która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów.

  • Oferty kandydatek/kandydatów wymienionych w protokole z naboru, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z wybraną kandydatką/kandydatem. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru podlegają zniszczeniu niezwłocznie po opublikowaniu wyniku naboru.  



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze kadr i płac

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa pracy w tym ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982r. o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi
  • Kompetencje: samodzielność, gotowość do uczenia się, rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie kadr i płac


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Rzeszowie
    ul. Hanasiewicza 21
    35-103 Rzeszów
    (pokój 201 - sekretariat)

    lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP: /WITD_Rzeszow/skrytka lub za pośrednictwem platformy e-Doręczenia: AE:PL-65405-64148-EGJID-30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/02/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi