Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw archiwum na samodzielnym stanowisku ds. archiwum 71-615 Szczecin ul. Jana Matejki 6B
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Archiwizuje dokumentację zarówno papierową, jak i elektroniczną oraz prowadzi archiwum zakładowe celem zapewnienia prawidłowości wykonywania zadań w tym zakresie.
- Sporządza sprawozdania dot. archiwum zakładowego.
- Sprawuje bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Inspektoracie, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt, właściwego zakładania spraw i ich prowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Inspektoratu w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek akt i przygotowania akt do przekazania do archiwum zakładowego.
- Porządkuje w ramach bieżącego zapotrzebowania akta niewłaściwie opracowane, już znajdujące się w archiwum zakładowym.
- Udostępnia i wypożycza akta z archiwum zakładowego na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.
- Wydziela z zasobu archiwum zakładowego i brakuje dokumentację niearchiwalną (kat „B”), wydziela z zasobu archiwum zakładowego dokumentację archiwalną (kat „A”) i przekazuje ja do właściwego archiwum państwowego.
- Utrzymuje stały kontakt i współpracuje z właściwym archiwum państwowym, nadzorującym dane archiwum zakładowego.
Warunki pracy - praca o charakterze administracyjno-biurowym w siedzibie urzędu,
- pomieszczenia archiwum w Szczecinie znajdują się na I piętrze w budynku,
- w budynku nie ma windy, urządzenia higieniczno–sanitarne na każdej kondygnacji, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe,
- pomieszczenia WIIH są nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych,
-stanowisko pracy wyposażone jest w komputer stacjonarny lub przenośny, monitor ekranowy, drukarkę.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Prosimy o podawanie adresów e-mailowych. Oferty złożone przez kandydatki/kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są komisyjnie niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane osobiście w pokoju 315 lub 311 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane przed upływem w/w terminu. Do składania dokumentów zachecamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego
pozostałe wymagania niezbędne: - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Ukończony kurs dla archiwistów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość systemu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2024-09-29
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie ul.Jana Matejki 6B, 71-615 Szczecin, sekretariat, pok.311.