Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw integracji usług sieciowych Wydział Integracja Usług Powiatowych, Departament Informacji o Nieruchomościach

00-926 Warszawa Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania z zakresu ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych
  • realizuje zadania z zakresu utrzymania i rozwoju systemu integracji usług państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • realizuje zadania związane z utrzymaniem i rozbudową walidatorów: • danych GML w zakresie walidacji danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • powiatowych usług WMS i WFS
  • dokonuje cyklicznej weryfikacji jakości danych egib udostępnianych poprzez powiatowe usługi WFS
  • obsługuje zgłoszenia użytkowników serwisu geoportal.gov.pl dotyczących usług sieciowych
  • utrzymuje usługi EGIB i GESUT publikowane przez GUGiK w imieniu starostów (w tym obsługa stosownych porozumień ze starostami)


Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego. 


Szczegółowe informacje nt. otoczenia i warunków pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami opisaliśmy w punkcie dotyczącym dostępności. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne lub pokrewne (np. geoinformatyka, geoinformacja)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w dziedzinie geodezji i kartografii lub w obszarze systemów informacji przestrzennej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi
  • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi
  • bardzo dobra znajomość standardów technicznych
  • znajomość narzędzi GIS
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość narzędzi i technologii używanych do zarządzania danymi przestrzennymi
  • umiejętność tworzenia usług sieciowych, w tym programowanie oraz zarządzanie danymi
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi