Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw do spraw obsługi sekretarsko-biurowej Kierownictwa MSWiA w Wydziale Kancelaryjno-Organizacyjnymw Biurze Ministra 02-591 Warszawa ul. Stefana Batorego 5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzenie sekretariatu Kierownictwa MSWiA.
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
- Wykonywanie zadań zleconych bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizacja spotkań, wyjazdów, itp.
- Przygotowywanie dokumentów na polecenie Ministra oraz przełożonych.
- Prowadzenie ewidencji korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz jej przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie wykazu (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.
Warunki pracy Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- nietypowe godziny pracy,
- obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- UWAGA! Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami.
- Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.
- Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i zostały złożone w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone.
- Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą.
- Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu.
- Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JESLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
- Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami.
- Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Możliwa jest rekrutacja zdalna.
- Informuje się, że w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji obowiązuje zarządzenie Nr 32 Dyrektora Generalnego MSWiA z dnia 16 września 2024 r. w sprawie Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji. Link do zakładki internetowej: Sygnalista – zgłoszenie naruszenia prawa_Zgłoszenie wewnętrzne
- Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych:
https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow, https://www.gov.pl/web/mswia/wyniki-naborow-na-wolne-stanowiska-pracy-w-korpusie
oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
- Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
- Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
- Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
- Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
- Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych., tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopię dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu/szkolenia dotyczącego obsługi sekretariatu.Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – ZN
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: np. BM-WKO –specjalista (x2)
Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00.
Aplikacje można składać także przez ePUAP
/MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP