Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu

Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym

51-630 Wrocław ul. Chełmońskiego 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje aktów wewnętrznych dot.organizacji archiwizacji
  • przeprowadza przy współpracy z komórkami organizacyjnymi – archiwizacji dokumentacji lat ubiegłych wg.harmonogramu
  • udziela wsparcia w zakresie przygotowania dokumentacji WOA
  • przygotowuje i wdraża projekt archiwum elektronicznego we współpracy z Gł.Informatykiem WIOŚ w ty, składnice chronologiczną


Warunki pracy


  • 1.Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera min4 godzinny dziennie, zagrożenie korupcją, pernamentna obsługa klientów zewnętrznych, kontakt z przedsiębiorcami (osoby fizycznej i jednostki organizacyjne), w tym z podmiotami mogącymi świadczyć dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz urzędu, kontakt z innymi jednostkami administracji publicznej

  • 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe: oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje, budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie zawodowe w podobnym obszarze prowadzenia spraw kancelaryjno-archiwalnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie że w okresie od dnia 22lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 kandydatka/kandydat nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa w lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Chełmońskiego 41
    Wrocław
    Dokumenty można składać również przez ePUAP lub E-doręczenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/01/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi