Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Nadzoru Kształcenia Ponadpodstawowego i Strategii Edukacyjnej

50-153 Wrocław Plac Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi wewnętrzną ewidencję szkół i placówek nadzorowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty.
  • Prowadzi działania związane z opracowaniem wykazu konkursów, zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej
  • Rozpatruje wnioski w sprawie wydania zgody na prowadzenie kursów na wychowawców i kierowników wypoczynku.
  • Weryfikuje wnioski o przyznanie stypendium Prezesa Rady Ministrów dla uczniów.
  • Współorganizuje konferencje, uroczystości i inne imprezy.
  • Wysyła korespondencję e-mailową zbiorczą.
  • Zamieszcza informacje na stronie internetowej Kuratorium.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały do pracy: komputer, urządzenia biurowe. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość systemu zarządzania dokumentacją EZD.
  • Znajomość struktury organizacyjnej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.
  • Znajomość struktury polskiego systemu oświaty.
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie systemu oświaty, wypoczynku dzieci i młodzieży i rekrutacji do szkół i placówek.
  • Znajomość pakietu Office i Office 365, w szczególności obsługi programów Excel i Access.
  • Umiejętność wykorzystania platformy chmurowej w pracy zdalnej (rozwiązania chmurowe).
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Solidność i umiejętności organizacyjne.
  • Umiejętność pracy z wymagającym klientem.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Krytyczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
    • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
    Kancelaria Ogólna pok. 2009 ( II piętro)
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50 – 153 Wrocław

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/03/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi