#

STANOWISKO DS. KADR W DEPARTAMENCIE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Urząd Miasta Chełm

Chełm, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0237


Obowiązki:


Do obowiązków Pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr należy:
1) Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta Chełm.
2) Dokonywanie okresowych kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie Miasta Chełm jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej.
3) Załatwianie spraw związanych z wydawaniem świadectw pracy.
4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudniania, czasu pracy i ruchu kadrowego.
5) Obliczanie przeciętnego zatrudnienia w Urzędzie Miasta Chełm z podziałem na poszczególne fundusze na potrzeby ZFŚS.
6) Prowadzenie spraw dotyczących etatyzacji Urzędu Miasta Chełm na dany rok z podziałem na etaty stałe i etaty czasowe.
7) Sporządzanie informacji o zatrudnianych w Urzędzie osobach niepełnosprawnych dla potrzeb Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
8) Koordynacja prac związanych z opracowywaniem kart opisu stanowisk.
9) Prowadzenie spraw związanych z ocenianiem, wyróżnianiem, nagradzaniem i karaniem pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych.
10) Współpraca w sprawach osobowych z departamentami/wydziałami Urzędu pełniącymi nadzór nad podległymi placówkami (oprócz placówek, do których zastosowanie mają przepisy o systemie oświaty).
11) Załatwianie spraw związanych z naborem pracowników do Urzędu Miasta według obowiązującego systemu zatrudniania.
12) Załatwianie spraw związanych z naborem kierowników jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem kierowników jednostek, do których mają zastosowanie przepisy o systemie oświaty) zgodnie z obowiązującym systemem zatrudniania.
13) Współpraca ze szkołami i uczelniami w zakresie organizacji praktyk dla uczniów i studentów.
14) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem legitymacji służbowych.
15) Prowadzenie statystyki danych kadrowych w zakresie: zwalnianych pracowników, zatrudnianych pracowników, zatrudnienia w głównym i dodatkowym miejscu pracy, pełnozatrudnionych i niepełnozatrudnionych.
16) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania w Urzędzie pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży dla bezrobotnych.
17) Ogłaszanie w BIP naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
18) Realizacja zadań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
19) Realizacja zadań związanych z oświadczeniami majątkowymi kierownictwa Urzędu oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych i kierowników jednostek organizacyjnych.
20) Samokontrola na stanowisku pracy.
21) Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość zastosowania RODO w kadrach
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  • znajomość przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
  • znajomość ustawy Kodeks pracy

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja/ekonomia/prawo/zarządzanie/politologia/bezp. wewn

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13810 .Stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65Symbol oferty: DOR.2110.3.2025.Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.Data ogłoszenia: 2025-01-21.Termin składania dokumentów: 2025-02-03.Wymagane wykształcenie: wyższe.Wymagania związane ze stanowiskiem.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub ekonomia lub prawo lub zarządzanie i marketing lub politologia lub bezpieczeństwo wewnętrzne,2) mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowym,3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,5) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,6) znajomość ustawy Kodeks pracy,7) znajomość przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy,8) znajomość zastosowania RODO w kadrach,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność. Zakres obowiązków.Do obowiązków Pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr należy:1) Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta Chełm.2) Dokonywanie okresowych kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie Miasta Chełm jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej.3) Załatwianie spraw związanych z wydawaniem świadectw pracy.4) Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudniania, czasu pracy i ruchu kadrowego.5) Obliczanie przeciętnego zatrudnienia w Urzędzie Miasta Chełm z podziałem na poszczególne fundusze na potrzeby ZFŚS.6) Prowadzenie spraw dotyczących etatyzacji Urzędu Miasta Chełm na dany rok z podziałem na etaty stałe i etaty czasowe.7) Sporządzanie informacji o zatrudnianych w Urzędzie osobach niepełnosprawnych dla potrzeb Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.8) Koordynacja prac związanych z opracowywaniem kart opisu stanowisk.9) Prowadzenie spraw związanych z ocenianiem, wyróżnianiem, nagradzaniem i karaniem pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych.10) Współpraca w sprawach osobowych z departamentami/wydziałami Urzędu pełniącymi nadzór nad podległymi placówkami (oprócz placówek, do których zastosowanie mają przepisy o systemie oświaty).11) Załatwianie spraw związanych z naborem pracowników do Urzędu Miasta według obowiązującego systemu zatrudniania.12) Załatwianie spraw związanych z naborem kierowników jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem kierowników jednostek, do których mają zastosowanie przepisy o systemie oświaty) zgodnie z obowiązującym systemem zatrudniania.13) Współpraca ze szkołami i uczelniami w zakresie organizacji praktyk dla uczniów i studentów.14) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem legitymacji służbowych.15) Prowadzenie statystyki danych kadrowych w zakresie: zwalnianych pracowników, zatrudnianych pracowników, zatrudnienia w głównym i dodatkowym miejscu pracy, pełnozatrudnionych i niepełnozatrudnionych.16) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania w Urzędzie pracowników w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i staży dla bezrobotnych.17) Ogłaszanie w BIP naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Miasta Chełm.18) Realizacja zadań związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.19) Realizacja zadań związanych z oświadczeniami majątkowymi kierownictwa Urzędu oraz osób upoważnionych do wydawania decyzji administracyjnych i kierowników jednostek organizacyjnych.20) Samokontrola na stanowisku pracy.21) Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.Wymagane dokumenty:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,28 %. Miejsce składania dokumentów.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 3 lutego 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kadr w Departamencie Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 21 stycznia 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).


Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych orazo korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/02/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi