#

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Urząd Miejski w Słupsku

Słupsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2106


Obowiązki:

Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/927.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi i pozostałych dochodów na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont
księgowych.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z tytułu dochodów opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi, z tytułu mandatów karnych oraz pozostałych dochodów;
2. dekretowanie dokumentów oraz przekazywanie ich do księgi głównej;
3. miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z systematyczną;
4. przygotowywanie zawiadomień o wygaśnięciu zobowiązań objętych postępowaniem egzekucyjnym;
5. przygotowywanie dokumentacji księgowej dotyczącej zwrotu nadpłat;
6. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych;
7. przyjmowanie i obsługa interesantów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którymobywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowegoprzysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. wykształcenie średnie lub wyższe;4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy,a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy;5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnymwyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowychzajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramachobowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesownośćoraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzonadokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbiecywilnej.Wymagania dodatkowe:1. mile widziane doświadczenie w obszarze księgowości;2. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorząduterytorialnego;3. znajomość ustaw i rozporządzeń:- znajomość przepisów Ordynacji podatkowej;- ustawa o finansach publicznych,- ustawa o rachunkowości wraz z przepisami wykonawczymi z zakresu rachunkowości budżetoweji klasyfikacji budżetowej;4. biegła znajomość obsługi komputera;5. zdolności interpersonalne: odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętnośćargumentowania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, organizacja pracy własnej.


Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły,dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłączniewykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształceniawyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okreszatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeńo ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6. kwestionariusz osobowy;7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynnościprawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu zaumyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgodyna przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożeniawraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. księgowości dochodów w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 7 października 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku,Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi