Numer oferty: StPr/24/0923
1.Prowadzenie dokumentacji zadań inwestycyjnych i remontowych ujętych w planach rzeczowo-finansowych 2.Współpraca z gł.specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji dla oferentów 3.Współpraca z inspektorem ds. integracji europejskiej w zakresie przygotowania dokumentacji dla jednostek współfinansującyh inwestycje gminne 4.Przekazanie wykonawcy terenu budowy, przebudowy i remontów 5.Kontrola wykonywania umów realizowanych przez wykonawców zadań inwestycyjnych 6.Współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego 7.Prowadzenie odbioru robót budowlanych i przeglądów gwarancyjnych 8.Przygotowywanie do realizacji, kontrolowanie i nadzorowanie zadań w ramach funduszu sołeckiego 9.Weryfikacja projektów budowlanych za zadania inwestycyjne pod wzgledem zgodności z prawem budowlanym i aktami wykonawczymi 10.Przygotowywanie wniosków i dokumentów do Starostwa Powiatowego lub Wojewody Pomorskiego dotyczących uzyskania m.in. pozwolenia na budowę/rozbiórkę, zgłoszenia budowy, przeniesienia pozwolenia na budowę, zarejestrowania dziennika budowy 11.Przygotowywanie dokumentów odbiorowych dla Inspektoratu Nadzoru Budowlanego 12. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi UG Puck 14.Przygotowywanie sprawozdań, rapotrów, ocen i analiz
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 10-go Lutego 29, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: dokumenty aplikacyjne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.