Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2324
Obowiązki:
- nadzoruje funkcjonowanie systemów zasilania bezprzerwowego i awaryjnego
- nadzoruje realizowane inwestycje w zakresie zasilania bezprzerwowego i awaryjnego od opiniowania projektów technicznych po wykonawstwo
- nadzoruje proces naprawczy urządzeń i sieci zasilania bezprzerwowego i awaryjnego realizowany siłami NOSG jak i przez firmy zewnętrzne
- planuje i realizuje przeglądy okresowe urządzeń zasilania bezprzerwowego i awaryjnego
- planuje zamówienia na materiały niezbędne do prac serwisowych
- kontroluje stan jakościowy i ilościowy sprzętu i materiałów znajdujących się w magazynku podręcznym
- obsługuje system CSZZ w celu ewidencji i obsługi zgłoszeń dotyczących zasilania bezprzerwowego i awaryjnego.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów prawa energetycznego i budowlanego, zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 31.10.2014 r. w sprawie określania zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (dział I i XVII)
- uprawnienia SEP
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Wymagania pożądane:
Języki:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- systematyczność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów
- dokładność
Pozostałe wymagania:
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/62591,OFERTA-PRACY-starszy-inspektor-ds-elektrycznych-Sekcji-Serwisu-Wydzialu-Lacznosc.html . Ogłoszenie o naborze nr 143533 z dnia 08.10.2024 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko starszego inspektora ds. elektrycznych Sekcji Serwisu Wydziału Łączności i Informatyki.Wymiar etatu: 1.Liczba stanowisk pracy: 1.Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.ZAKRES ZADAŃ: - nadzoruje funkcjonowanie systemów zasilania bezprzerwowego i awaryjnego- nadzoruje realizowane inwestycje w zakresie zasilania bezprzerwowego i awaryjnego od opiniowania projektów technicznych po wykonawstwo- nadzoruje proces naprawczy urządzeń i sieci zasilania bezprzerwowego i awaryjnego realizowany siłami NOSG jak i przez firmy zewnętrzne- planuje i realizuje przeglądy okresowe urządzeń zasilania bezprzerwowego i awaryjnego- planuje zamówienia na materiały niezbędne do prac serwisowych- kontroluje stan jakościowy i ilościowy sprzętu i materiałów znajdujących się w magazynku podręcznym- obsługuje system CSZZ w celu ewidencji i obsługi zgłoszeń dotyczących zasilania bezprzerwowego i awaryjnego.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie techniczne- świadectwo kwalifikacji SEP- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą systemów zasilania bezprzerwowego i awaryjnego- znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów prawa energetycznego i budowlanego, zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 31.10.2014 r. w sprawie określania zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (dział I i XVII)- posiadanie obywatelstwa polskiego- korzystanie z pełni praw publicznych- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990(nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).WYMAGANIA DODATKOWE:- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym- umiejętność pracy w zespole- umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów- dokładność, systematyczność. OFERUJEMY:- indywidualny rozkład czasu pracy- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy- dofinansowanie do wypoczynku pracowników- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników- miejsce do odświeżenia się- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu- miejsce parkingowe na terenie urzędu.DOSTĘPNOŚĆ:- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. WARUNKI PRACY.Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie, kontakty z firmami zewnętrznymi. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na parterze. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- list motywacyjny- CV- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopia dokumentu potwierdzająca spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie kwalifikacji SEP- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990(nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DODATKOWE INFORMACJE:- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail.- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.- Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowiskow korpusie służby cywilnej.- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca.- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.Planowana data zatrudnienia: 15.11.2024 r., umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4783,94 zł + dodatek stażowy.Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW.Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2024 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu
Miejsce pracy: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- list motywacyjny- CV- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopia dokumentu potwierdzająca spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie kwalifikacji SEP- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990(nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Elektronika / Telekomunikacja