Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2079
Obowiązki:
- dekretowanie oraz księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK) i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki
- prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów/rozliczenia zakupów/materiałów, z zastosowaniem programu finansowo-księgowego Ft-Fk7
- naliczanie należności z tytułu krajowych podróży służbowych, oddelegowania, skierowania na szkolenia
- analiza wydatków w grupie 0 w paragrafie 4410 i planowanie wysokości środków finansowych niezbędnych na wypłaty naliczanych należności w horyzoncie czasowym do jednego kwartału
- przygotowywanie danych stanowiących podstawę do sporządzania projektu planu wydatków na rok następny
- comiesięczne uzgadnianie wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130 z właściwymi komórkami merytorycznymi w zakresie wydatków
- kompletowanie wyciągów bankowych w celu utrzymania obowiązku dokumentowania zdarzeń gospodarczych i utrzymania chronologii w celu późniejszej archiwizacji
- kompletowanie segregatora zaksięgowanych dokumentów w celu utrzymania obowiązku dokumentowania zdarzeń gospodarczych i utrzymania chronologii w celu późniejszej archiwizacji.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej (art. 40, 117, 126, 153) i przepisów wykonawczych w zakresie krajowych podróży służbowych oraz delegowań
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność właściwej organizacji pracy, punktualność, terminowość, odporność na stres, zdolność pracy pod presją czasu
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych
Wykształcenie:
- średnie branżowe, kierunek: technik ekonomista/technik rachunkowości
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- kurs potwierdzający kwalifikacje w zakresie ekonomii lub rachunkowości
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: w zakresie nauk ekonomicznych/prawa/administracji/matematyki finansow
- pomaturalne/policealne, ekonomiczne
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/62126,OFERTA-PRACY-starszy-inspektor-Sekcji-Ksiegowosci-i-Rozliczen-Pionu-Glownego-Ksi.html .Ogłoszenie o naborze nr 142465 z dnia 10.09.2024 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko starszego inspektora Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowego. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ:- dekretowanie oraz księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont (ZPK) i klasyfikacją analityczną wydatków i dochodów, a także w układzie zadaniowym z zakresu działalności budżetowej jednostki- prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw, robót i usług na koncie 201 w korespondencji z właściwym kontem kosztów/rozliczenia zakupów/materiałów, z zastosowaniem programu finansowo-księgowego Ft-Fk7- naliczanie należności z tytułu krajowych podróży służbowych, oddelegowania, skierowania na szkolenia- analiza wydatków w grupie 0 w paragrafie 4410 i planowanie wysokości środków finansowych niezbędnych na wypłaty naliczanych należności w horyzoncie czasowym do jednego kwartału- przygotowywanie danych stanowiących podstawę do sporządzania projektu planu wydatków na rok następny- comiesięczne uzgadnianie wydatków budżetowych zaksięgowanych na koncie 130 z właściwymi komórkami merytorycznymi w zakresie wydatków- kompletowanie wyciągów bankowych w celu utrzymania obowiązku dokumentowania zdarzeń gospodarczych i utrzymania chronologii w celu późniejszej archiwizacji- kompletowanie segregatora zaksięgowanych dokumentów w celu utrzymania obowiązku dokumentowania zdarzeń gospodarczych i utrzymania chronologii w celu późniejszej archiwizacji. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie branżowe w zawodzie technik ekonomista/technik rachunkowości lub średnie i dokument potwierdzający kwalifikacje w zakresie ekonomii lub rachunkowości uzyskane w szkole średniej o profilu ekonomicznym/szkole policealnej/kursie/uczelni wyższej- powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w administracji- umiejętność pracy w zespole- umiejętność właściwej organizacji pracy, punktualność, terminowość, odporność na stres, zdolność pracy pod presją czasu- dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych- znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej (art. 40, 117, 126, 153) i przepisów wykonawczych w zakresie krajowych podróży służbowych oraz delegowań- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej- posiadanie obywatelstwa polskiego- korzystanie z pełni praw publicznych- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).WYMAGANIA DODATKOWE:- wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych/prawa/administracji/matematyka finansowa.OFERUJEMY:- indywidualny rozkład czasu pracy- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy- dofinansowanie do wypoczynku pracowników- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników- miejsce do odświeżenia się- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu- miejsce parkingowe na terenie urzędu.DOSTĘPNOŚĆ:- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.WARUNKI PRACY:Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na parterze. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- list motywacyjny- CV- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DODATKOWE INFORMACJE:- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail.- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.- Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej.- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru.- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty.- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca.- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna.Planowana data zatrudnienia: 15.10.2024 r., umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4731,37 zł + dodatek stażowy.Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2024 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.
Miejsce pracy: Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6
Wymagane dokumenty: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- list motywacyjny- CV- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990(nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia