Opis stanowiska pracy
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw monitorowania i analizowania zagrożeń bezpieczeństwa na obszarze Województwa Świętokrzyskiego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 25-516 Kielce al. IX Wieków Kielc 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzi całodobowy monitoring oraz analizę bieżącej sytuacji na terenie województwa w zakresie bezpieczeństwa i występujących zagrożeń, uruchamia procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych zawarte w Wojewódzkim Planie Zarządzania Kryzysowego,
- współpracuje z podmiotami zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich, organami administracji niezespolonej oraz z powiatowymi centrami zarządzania kryzysowego,
- sporządza informacje w zakresie wystąpienia okoliczności prowadzących do zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, zagrożenia środowiska, bezpieczeństwa państwa i utrzymania porządku publicznego,
- prowadzi analizy i prognozy wystąpienia negatywnych zdarzeń na obszarze województwa z wykorzystaniem narzędzi i systemów dostępnych w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- współdziała w aktualizacji bazy teleadresowej na potrzeby zarządzania kryzysowego,
- obsługuje całodobowo numer informacyjno – koordynacyjny 987 w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego,
- realizuje zadania z zakresu Stałego Dyżuru oraz uczestniczy w ćwiczeniach i treningach organizowanych w celu doskonalenia działania administracji publicznej w sytuacjach kryzysowych i na potrzeby obronne państwa.
Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu, budynek A, parter, w równoważnym sytemie czasu pracy– 12 godzinnym, praca zmianowa, praca w nocy, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, praca w pozycji siedzącej wymuszonej, praca wymagająca koncentracji, w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej umiejętność działania pod presją czasu i w stresie, obsługa urządzeń łączności radiowej, kontakty z: Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji, Rządowym Centrum Bezpieczeństwa, Szefem Obrony Cywilnej Kraju, Prezesem Państwowej Agencji Atomistyki, Ministerstwem Zdrowia, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Rozwoju i Technologii, samorządem terytorialnym, administracją zespoloną i niezespoloną, sąsiednimi województwami, mediami, podmiotami gospodarczymi, organizacjami społecznymi, indywidualnymi klientami.
Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisane: oświadczenia, list motywacyjny i CV.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość ustaw z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
- Znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- CV- zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2024-07-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
A. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce