Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw ds. płacowo-kadrowych Zespół ds. finansowo-księgowych 71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, rozliczanie aktualnych potrąceń na lisach.
- Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników w ZUS oraz dokonywanie bieżących zmian, aktualizacji i korekt dokumentów.
- Sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa oraz innych wg potrzeb.
- Prowadzenie dokumentacji płacowo-kadrowej pracowników.
- Dokonywanie rozliczeń z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Planowanie i rozliczanie funduszu wynagrodzeń.
- Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach wg potrzeb oraz zestawień o zarobkach do celów emerytalno-rentowych.
Warunki pracy Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, wyjazdy służbowe, praca w zespole.
Praca w siedzibie urzędu. Miejsce pracy mieści się na pierwszym piętrze budynku biurowo-laboratoryjnego, brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób z niepełnosprawnościami, praca jest wykonywana w budynku nieposiadającym podjazu, z windą. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniąjace wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Ofert odrzucone zostaną komisyjnie zniszone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru, natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale nie zatrudnonych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 48 98 259 lub 91 48 98 221.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
płace, księgowość, finanse w państwowej jednostce budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne: - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, świadczeń rodzinnych, chorobowych, wypadkowych oraz podatku od osób fizycznych.
- Znajomość programów ZUS PUE, Płatnik, PEFRON, GUS.
- Znajomość EZD.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi programów komputerowych, World, Excel.
- Umiejętność organizowania i planowania pracy.
- Umiejętność interpretowania przepisów prawa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość programu OPTIMA kadry i płace
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Excel)
- Stosowanie prawa w praktyce
- Aktualne kursy z zakresu kadrowo-płacowego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych niezbędnych w procesie rekrutacji.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKserokopia dyplomu aktualnego kursy z zakresu kadrowo-płacowego Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-07
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ul. Ostrawicka 2 71-337 Szczecin z dopiskiem "Starszy inspektor ds. płacowo-kadrowych"