Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw kwatermistrzowskich Wydział Kwatermistrzowski

70-560 Szczecin ul. Grodzka 1/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji oraz obsługa proceduralna postępowań o udzielania zamówień publicznych w tym m. in. sporządzanie dokumentacji postępowań (ogłoszenia o zamówieniach, dokumenty zamówienia, zapytania ofertowe, protokoły), udział w pracach komisji przetargowych, przygotowanie korespondencji w ramach prowadzonego postępowania (wykorzystując dedykowane zamówieniom publicznym platformy zakupowe), przygotowanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i aktualizacją umów z podmiotami realizującymi dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz komendy w uzgodnieniu z radcą prawnym.
  • Udział przy planowaniu i realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie, szczególnie w zakresie: nadzoru nad wykonawstwem inwestycji i dokonywaniem rozliczeń finansowo-materiałowych, sporządzania umów i dokumentacji sprawozdawczej.
  • Prowadzenie obowiązujących dokumentacji, ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań.
  • Udział w kursach i szkoleniach doskonalących.
  • Współudział w realizacji zadań w ramach wydziału kwatermistrzowskiego.


Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w siedzibie tut. jednostki oraz w terenie. Możliwość wyjazdów służbowych.


Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.


Pomieszczenia jednostki są ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).


Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.) Praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz termin rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kmpsp-szczecin (zakładka „wyniki naboru”) w dniu 22 stycznia 2025 r.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie wiedzy, dot. platform zakupowych dedykowanych zamówieniom publicznym.
  • Znajomość: ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Ochotniczych Strażach Pożarnych, ustawy o Ochronie Przeciwpożarowej, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy Kodeks Pracy, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office.
  • Zdolność do analitycznego myślenia.
  • Odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność organizowania pracy własnej.
  • Pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych.
  • Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub dyscypliny o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Spółek Handlowych lub elektronizacji procesu udzielania zamówień publicznych.
  • Prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Grodzka 1/5
    70-560 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/01/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi