Opis stanowiska pracy
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor w Kancelarii Jawnej w Sekcji Ochrony Dokumentacji w Wydziale Ochrony Informacji 02-148 Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 23
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przyjmowanie, sprawdzanie, rejestrowanie, wysyłanie i przekazywanie do komórek organizacyjnych dokumentów przy zastosowaniu systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz systemu dziennikowego
- rejestrowanie w odrębnych urządzeniach ewidencyjnych aktów prawnych, upoważnień, porozumień, decyzji, pieczęci, referentek, elektronicznych nośników danych oraz innej dokumentacji
- obsługiwanie skrzynki podawczej ePUAP, skrzynki e-doręczenia, poczty elektronicznej (e-mail NwWOSG) fax NwOSG i przekazywanie do realizacji wykonawcom merytorycznym
- prowadzenie okresowej inwentaryzacji i porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów oraz kompletowania i przygotowywania akt zakończonych spraw, urządzeń ewidencyjnych
- rozliczanie w EZD i innych urządzeniach ewidencyjnych brakowanych dokumentów kategorii BC i BE na podstawie protokołów brakowania przekazanych przez komórki organizacyjne do kancelarii
- rozliczanie funkcjonariuszy/pracowników NwOSG zwalnianych ze służby/pracy z dokumentów, pobranych pieczęci, referentek, elektronicznych nośników danych oraz literatury fachowej
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie funkcjonariuszom i pracownikom zamówiona literaturę fachową a po jej wykorzystaniu przekazanie jej do Wydziału organizacji i Promocji
Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym jednozmianowym. Godz. pracy 7:30 do 15:30 Praca w siedzibie Oddziału związana z obsługą interesantów, przyjmowaniem i wysyłaniem korespondencji jawnej. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania niezbędne zawarte w ogłoszeniu to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku.
Załącz do oferty dokumenty które w sposób jednoznaczny pozwolą na dokonanie oceny pod względem spełnienia wymagań niezbędnych zawartych w ogłoszeniu:
długość wymaganego doświadczenia (np. 1,2,3 lata) - Dołącz kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany okres stażu pracy.
rodzaj wymaganego doświadczenia ( np. praca biurowa, admin., w komórce kadrowej itp.) - Dołącz wraz ze świadectwem pracy dokument w których określono zakres zadań i czynności które są wymagane w ogłoszeniu.
jeżeli obecnie pracujesz a okres ten zalicza sie do wymagań niezbędnych-Dołącz zaświadczenie od pracodawcy ( zaświadczenie ważne 30 dni) z datą zatrudnienia i zakresem zadań na obecnym stanowisku pracy.
Dołącz- dokument potwierdzający wymagane wykształcenie - jest to kopia świadectwa ukończenia szkoły, kopia dyplomu uczelni.
Wpisz - w liście motywacyjnym numer ogłoszenia,stanowiska i komórkę organizacyjną do której się ubiegasz.
WZORY wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce" Wolne stanowiska pracy"
W przypadku złożenia przez kandydatów/kandydatki oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymagań formalnych.
Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie numerów telefonów oraz adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów dotyczących obiegu i archiwizacji dokumentów jawnych, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( komputer, fax, kopiarka)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej, odpowiedzialność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość funkcjonowania systemu elektronicznego obiegu i ewidencji dokumentów (dowolnego)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówInformacja RODO – wzór oświadczenia znajduje się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce „ wzory oświadczeń”Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. Komitetu Obrony Robotników 23
02-148 Warszawa
Tel. (22) 500 33 79, 500 31 90