Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor w Zespole ds. Kadr i Szkolenia w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych

98-220 Zduńska Wola Ul. Spacerowa 27

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i medycznej policjantów i pracowników cywilnych
  • sporządza skierowania na badania i szczepienia dla policjantów i pracowników cywilnych
  • sporządza sprawozdania z zakresu wykonywanych badań profilaktycznych
  • prowadzi rejestr kosztów badań profilaktycznych z podziałem na poszczególny rodzaj badań i szczepień
  • planuje budżet na wykonywanie badań z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej
  • prowadzi rejestry w tym m.in. rejestr pracowników narażonych na działanie szkodliwych czynników biologicznych i rejestr zatrudnionych przy takich pracach
  • uczestniczy w pracach komisji w sprawie przyznawania ekwiwalentu za uciążliwe warunki pracy/służby
  • informuje administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy przepisów RODO, ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w zakresie
  • monitoruje przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • wspiera administratora w realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych
  • opracowuje wewnętrzną dokumentację w obszarze ochrony danych osobowych w tym polityki, procedury, wytyczne, instrukcje a także klauzule informacyjne i inne dokumenty związane z procesem przetwarzania danych osobowych
  • zarządza incydentami i naruszeniami ochrony danych i w razie potrzeby zgłasza je organowi nadzoru oraz informuje osoby, których dane dotyczą w tym zakresie
  • przygotowuje zalecenia co do oceny skutków dla ochrony danych osobowych oraz monitoruje wykonanie tych zaleceń
  • pełni funkcję punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
  • monitoruje otoczenie prawne w szczególności zmiany w przepisach, wytycznych, rekomendacjach organu nadzoru w zakresie ochrony danych
  • prowadzi działania podnoszące świadomość oraz organizuje szkolenia dla osób uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych
  • prowadzi rejestry w zakresie przetwarzania danych osobowych (m.in. upoważnień i czynności przetwarzania danych)


Warunki pracy


  • praca biurowa w siedzibie urzędu,

  • praca w systemie podstawowym,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy,

  • praca na I piętrze,

  • parking przed siedzibą urzędu,

  • podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu,

  • toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku,

  • możliwość poruszania się po budynku ograniczona, wewnątrz budynku brak windy i podjazdów, brak drzwi automatycznie otwierających się.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Podstawę obliczania wynagrodzenia stanowi: 1,8000 mnożnik kwoty bazowej dla korpusu służby cywilnej pomnożony przez wymiar etatu tj. (3311,96 zł.) + dodatek za wysługę lat.

  • Do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających
    wymagania formalne.

  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie.

  • Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

  • Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.

  • Oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjne zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni).

  • Oferty otrzymane po terminie, uzupełniane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

  • Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Planowane rozpoczęcie pracy - w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w KPP w Zduńskiej Woli może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych w KPP w Zduńskiej Woli postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Zduńskiej Woli w sprawie zgłoszeń wewnętrznych od sygnalisty: https://zdunska- wola.bip.policja.gov.pl/280/sygnalisci/wewnetrzna-procedura-dokonywan/41037,Procedura-KPP-w-Zdunskiej-Woli-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-od-sygnalisty.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Znajomość ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w tym RODO, ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Analityczne myślenie
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW, SKW lub Policję uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o treści "wyrażam zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych"
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
    ul. Spacerowa 27
    98-220 Zduńska Wola

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi