Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw organizacyjno-kadrowych samodzielne stanowisko ds. organizacyjno- kadrowych 09-300 Żuromin Warszawska 25
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego
- prowadzenie archiwum zakładowego
- udział w planowaniu budżetu komendy
- przygotowywanie planów i sprawozdań z działalności Komendy
- przygotowywanie projektów decyzji, rozkazów i zarządzeń Komendanta Powiatowego
- prowadzenie całokształtu spraw kadrowo- płacowych strażaków i pracowników komendy
- prowadzenie i stała aktualizacja bazy danych strażaków i pracowników pełniących służbę/ świadczących pracę w komendzie
- ewidencjonowanie i naliczanie urlopów wypoczynkowych
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie czasu służby funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- kompletowanie i sporządzanie dokumentacji emerytalno- rentowej oraz przekazywanie jej do Zakładu Emerytalno- Rentowego
- prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji dotyczących spraw pracowniczych
- sporządzanie opracowań i sprawozdań statystycznych w ramach stanowiska
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym i terminowym przeprowadzaniem badań profilaktycznych, wstępnych, kontrolnych oraz związanych z wypadkiem w służbie lub pracy i odejściem ze służby
- sporządzanie raportów i analiz dla jednostki nadrzędnej dotyczących: zatrudnienia, czasu służby, stanu wyszkolenia
- współudział w prowadzeniu uroczystości organizowanych przez PSP
- prowadzenie postępowań kwalifikacyjnych do służby oraz pracy
- Obsługa Systemu Kadrowego PLI, Systemu Obsługi Legitymacji SOL, oraz Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
Warunki pracy praca administracyjno- biurowa,
stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urzędzenia biurowe,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
oświetlenie sztuczne i naturalne,
udziały w szkoleniach zewnętrznych,
stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku jednakże praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami - brak wind,
praca wymagająca dyspozycjności, umiejętności zarządzania pracą własną, rzewtelności i terminowości,
obsługa interesantów.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej w zakresie spraw płacowo- kadrowych
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętności biegłej obsługi komputera i pakietu MS OFFICE
- znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o służbie cywilnej
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Prawo jazdy kategorii B
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- kurs kancelaryjno- archiwalny
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających przebyte kursy i szkolenia (jeśli takowe zostały wykazane w CV kandydata/-kiDokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie
ul. Warszawska 25
09-300 Żuromin