#

Starszy Kontroler Kosztów Projektu/Produkcji

Aldesa Polska Services Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Aldesa Polska Services Sp. z o.o. Aldesa Polska Services Sp. z o.o. Aldesa Polska Services Sp. z o.o. Aldesa Polska Services Sp. z o.o.
Jesteśmy grupą o zasięgu globalnym, wyspecjalizowaną w realizacji projektów z obszaru infrastruktury, energii, budownictwa kubaturowego i przemysłowego, koncesji oraz nowoczesnych technologii. Nasza przeszło 50-letnia historia, projekty w 15 krajach i zespół ponad 2,500 fachowców pozwalają nam na dostarczanie kompleksowych rozwiązań.

W Polsce, od 2007 roku prowadzimy działalność w sektorach takich jak budownictwo, infrastruktura, przemysł, energetyka i technologie. Dotychczas zrealizowaliśmy ponad 60 projektów.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Starszy Kontroler Kosztów Projektu/Produkcji

Poszukujemy Cost Controllera! To idealna rola dla osób, które świetnie radzą sobie z kontrolą kosztów i chcą pracować w dynamicznym środowisku budowlanym. Jeśli jesteś osobą, która lubi analizować budżety, prognozować wydatki oraz mieć realny wpływ na efektywność i rentowność projektów, dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w realizacji ambitnych przedsięwzięć! 

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za kontrolę kosztów związaną z projektem.
  • Udział w naradach z klientem na temat wszystkich zagadnień związanych z finansami projektu.
  • Organizacja pracy i wsparcie zespołu w sprawach finansowych, kontrolnych i administracyjnych.
  • Nadzór i przygotowanie cotygodniowych, miesięcznych i kwartalnych raportów dla zarządu dotyczących kwestii finansowych takich jak budżety, prognozy, planowanie i analizy odchyleń.
  • Raportowanie i ścisła współpraca z zarządem projektu i CFO Aldesa Polska.
  • Wsparcie Kierownika Projektu oraz Dyrektora Projektu we wszystkich kwestiach finansowych.
  • Nadzór i kontrola wewnętrznych i zewnętrznych dokumentów finansowych, tj. raportów postępu, zestawień ofertowych dla podwykonawców i kontraktów dostaw, rozliczeń sprzedaży z klientem.
  • Prowadzenie i organizacja niezbędnych spotkań prognozowych z zespołem i zarządem projektu.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów, rachunkowości lub pokrewnych.
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość zasad zarządzania finansami w projektach budowlanych.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i analizie budżetów oraz prognoz finansowych.
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
  • Znajomość programów finansowo-księgowych i systemów ERP będzie dodatkowym atutem.


To oferujemy:

  • Praca na prestiżowym projekcie w międzynarodowym środowisku, 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w zależności od preferencji,
  • Prywatną opiekę medyczną LuxMed,
  • Ubezpieczanie na życie,
  • Kartę MultiSport Plus,
  • Możliwość rozwoju zawodowego u boku doświadczonych specjalistów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi