Opis stanowiska pracy


Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku

Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw obsługi kancelaryjno – administracyjnych w Pionie Głównego Księgowego

15-370 Białystok ul. gen. Józefa Bema 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • odbiera i wysyła korespondencję wytworzoną w Pionie Głównego Księgowego, w tym za pośrednictwem EZD w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
  • ewidencjonuje, archiwizuje, brakuje dokumentację wytworzoną w Pionie Głównego Księgowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
  • prowadzi rejestr zwolnień lekarskich, zaświadczeń i oświadczeń dot. funkcjonariuszy Pionu Głównego Księgowego, wypełnia roczne karty ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników Pionu Głównego Księgowego oraz obsługuje System Wspomagania Kierowania w celu zapewnienia bieżącej informacji o obecności funkcjonariuszy w służbie;
  • prowadzi kasę w POSG celem dokonywania wypłat i przyjęć gotówki
  • wysyła zestawienia zwolnień lekarskich funkcjonariuszy do Komendantów Placówek i Naczelników POSG w celu rozdysponowania środków ze zwolnień lekarskich na nagrody funkcjonariuszy.


Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa w siedzibie komendy Oddziału w systemie jednozmianowym (8 godz.);

  • narzędzia i materiały: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon;

  • praca na parterze budynku w pomieszczeniach biurowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy;

  • praca na wysokości do 3 m;

  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich;

  • brak pomieszczeń higieniczno – sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych;

  • brak windy;

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4731,37 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę od kwoty wynagrodzenia zasadniczego


Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.


Oferty złożone w urzędzie po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów lub oświadczeń. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie gospodarki kasowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów dotyczących ustawy o finansach publicznych;
  • Znajomość przepisów dotyczących ustawy o rachunkowości;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenia w zakresie rozpoznawania znaków pieniężnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Podanie lub list motywacyjny (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata)
  • Życiorys lub CV
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata)
  • Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, o ile kandydat/ kandydatka je posiada
  • Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego, o ile kandydat/ kandydatka je posiada
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
ul. gen. Józefa Bema 100
15-370 Białystok
z dopiskiem "oferta pracy - starszy referent ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnych, numer ogłoszenia 142742 "

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi