Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw analizy i sprawozdawczości w Dziale – Centrum Kompetencyjne Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CKB) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy 85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Samodzielnie przeprowadza analizę danych zawartych w CRBR w celu wytypowania zgłoszeń do weryfikacji oraz weryfikuje prawidłowość informacji do CRBR
- Odpowiada na pytania skierowane przez podmioty na adres e-mail: crbr.help@mf.gov.pl w celu zapewnienia wsparcia podmiotów zewnętrznych w zakresie realizacji obowiązku dokonywania zgłoszenia do CRBR oraz rozwiązywania zgłoszonych przez nie problemów
- Samodzielnie zgłasza awarie i błędy usługi CRBR oraz uczestniczy w testach wdrożeniowych zaproponowanych przez IT w zakresie CRBR w celu wykrycia błędów projektowych wdrażanego modułu, poprawności przyjętych założeń do tworzenia modułu oraz przygotowania propozycji rozwiązania napotkanych w trakcie testów problemów. Przygotowuje projekt komunikatu o wystąpieniu awarii dla odpowiednich służb IT w celu ich usunięcia i przywrócenia funkcjonalności systemu CRBR oraz przekazania do publicznej wiadomości informacji o utrudnieniu w dostępie do zasobów CRBR osobom zainteresowanym
- Opracowuje statystyki i analizy w zakresie CRBR w celu przekazania informacji odnośnie pracy komórki CK CRBR oraz danych znajdujących się w CRBR dla Ministerstwa Finansów, Dyrektora IAS w Bydgoszczy oraz kierującego komórką CK CRBR dla efektywniejszego zarządzania kierowaną przez niego komórką organizacyjną
- Współpracuje przy opracowywaniu propozycji zmian przepisów powszechnie obowiązujących lub wewnętrznych dotyczących CRBR w celu doprecyzowania obowiązujących przepisów, procedur wewnętrznych, zaproponowania nowych regulacji mających na celu usprawnienie realizacji założeń dotyczących utworzenia CRBR
- Współpracuje z MF, KIS oraz Instytucjami Obowiązanymi w zakresie CRBR w celu zapewnienia sprawnej wymiany informacji między jednostkami, co przekłada się na zapewnienie prawidłowej realizacji zadań CRBR przypisanych poszczególnym jednostkom
- Przedstawia własne propozycje modyfikacji istniejących przepisów, procedur w zakresie prowadzenia CRBR w celu ewentualnego ich wykorzystania do przedstawianych do Ministerstwa Finansów propozycji zmian w przepisach powszechnie obowiązujących lub zmian procedur wewnętrznych usprawniających działania związane z prowadzeniem CRBR
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca administracyjno-biurowa,
praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy można znaleźć na stronie:
https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/kujawsko-pomorski-urzad-skarbowy-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/Sia1/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-1?
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.
Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).
ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji Elevato (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).
W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Podstawowa znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu spółek handlowych, ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
- Komunikatywność
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Umiejętność analitycznego myślenia
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy w środowisku SQL
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2024-09-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „ oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy - CKB"
Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej