Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw obsługa kancelaryjno - biurowa w Zespole Wspomagającym

05-825 Grodzisk Mazowiecki Ul. Bartniaka 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki mandatowej.
  • Wydawanie Policjantom bloczków mandatowych.
  • Rozliczanie bloczków i odcinków mandatowych w prowadzonych ewidencjach.
  • Wysyłanie na bieżąco zestawień nałożonych grzywien do Izby Skarbowej za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (PUE).
  • Sporządzanie zapotrzebowania na bloczki mandatowe i rozliczenie pobranych bloczków w Izbie Skarbowej w Warszawie.
  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych Wydziału Ruchu Drogowego.
  • Właściwe i terminowe przekazywanie korespondencji do właściwych komórek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych.
  • Pobieranie korespondencji z Kancelarii Ogólnej oraz ze Stanowiska Kierowania.
  • Przygotowanie dokumentów do złożenia na "OZ" oraz przekazanie do archiwum KPP w Grodzisku Mazowieckim.
  • Sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych.
  • Przygotowywanie korespondencji do wysłania.
  • Odnotowywanie spraw ostatecznie załatwionych w dziennikach korespondencyjnych.
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi.


Warunki pracy

Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną.


Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze.


Podstawowe wyposażenie stanowiska - zestaw komputerowy.


Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy.


Praca administracyjno - biurowa w wymuszonej pozycji ciała (pozycja siedząca).


Oświetlenie naturalne i sztuczne.


Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi kancelaryjno - biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Komunikatywność, dokładność w wykonywanych czynnościach.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    KPP w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Bartniaka 19
    05-825 Grodzisk Mazowiecki

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/09/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi