Opis stanowiska pracy


Urząd Statystyczny w Zielonej Górze

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw kadrowych i działalności socjalnej w Wydziale Kadr i Szkolenia

65-954 Zielona Góra ul. Spokojna 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw ZFŚS, przyjmuje i weryfikuje składane dokumenty oraz prowadzi sprawy związane z opodatkowaniem podatkiem dochodowym wypłat z ZFŚS. Bierze udział w organizacji wydarzeń w ramach ZFŚS.
  • Prowadzi i aktualizuje ewidencję czasu pracy pracowników Urzędu (listy obecności, delegacje, plany i rozliczenia urlopów, zwolnienia lekarskie).
  • Prowadzi sprawy związane z dokumentacją pracowniczą (akta osobowe).
  • Prowadzi dokumentację związaną z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników i ich rodzin.
  • Przygotowuje dokumenty związane z przeprowadzeniem wstępnych, okresowych oraz kontrolnych badań lekarskich w celu kierowania pracowników do ich wykonania.
  • Bierze udział w prowadzeniu dokumentacji pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Prowadzi i aktualizuje bazy danych kadrowych, prowadzi ewidencję dokumentacji kadrowej w ramach komputerowego systemu kadrowego.


Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Urzędu

  • Praca administracyjno-biurowa

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)

  • Wymuszona pozycja ciała

  • Oświetlenie sztuczne i naturalne

  • Praca przy monitorze ekranowym

  • Brak windy

  • Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

· Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze
· Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-zielonej-gorze/oferty-pracy/



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość narzędzi biurowych i informatycznych (pakiet Office)
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna
  • Rzetelność
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość programu Płatnik
  • Myślenie analityczne
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Negocjonowanie


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
    ul. Spokojna 1
    65-954 Zielona Góra
    Wydział Kadr i Szkolenia, pok. 314

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi