Opis stanowiska pracy
Starszy Specjalista/ Koordynator ds. Marketingu
Gliwice
NR REF.: 1189140
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży stolarki otworowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Starszy Specjalista/ Koordynator ds. Marketingu.
Zakres obowiązków:
- Planowanie i realizacja projektów marketingowych w określonych ramach czasowych i budżetowych
- Aktywne wsparcie marketingowe dla działu handlowego, promocja marki i produktów
- Koordynacja działań marketingowych z jednostkami takimi jak PM, HR i z innymi klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Kontakty z prasą, public relations, odpowiedzialność za komunikacją wewnętrzną
- Wybór partnerów zewnętrznych i koordynacja współpracy z nimi
- Planowanie i realizacja tekstów redakcyjnych głównie dla mediów branżowych
- Tworzenie biuletynów i newslettera firmowego
- Tworzenie i publikacja kampanii dla platformy mediów społecznościowych
- Przygotowywanie informacji i tekstów dla działów wewnętrznych
- Współtworzenie gazety dla pracowników organizacji
- Copywriting na potrzeby broszur, strony głównej, mediów społecznościowych, newslettera, itp.
- Przegląd i redagowanie tekstów dokumentów technicznych, komunikatów zewnętrznych, prezentacji działów/GF
- Wybór i określenie zapotrzebowania na artykuły reklamowe dla organizacji
- Wstępna selekcja dostawców i współpraca z działem zakupów
- Realizacja zamówień, odbiór towarów, kontrola i monitorowanie dostaw do oddziału
- Zarządzanie lokalnym magazynem materiałów reklamowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, PR, komunikacja, dziennikarstwo lub podobne)
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w dziale marketingu w firmie produkcyjnej, z fokusem na wsparcie działu sprzedaży
- Język angielski lub niemiecki na poziomie min. B2
- Mile widziane doświadczenie i certyfikacja w zakresie zarządzania projektami marketingowymi
- Doświadczenie w zarządzaniu małymi i średnimi projektami
- Doświadczenie w obszarze marketingu B2B
- Doświadczenie w organizacji i koordynacji imprez targowych
- Bardzo dobra znajomość MS Office
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią zagranicznej grupy kapitałowej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, firmowa opieka medyczna, vouchery w ramach systemu kafeteryjnego, imprezy integracyjne)
- Szkolenia podnoszące kompetencje
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media