Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0107
Obowiązki:wg stanowiska
Wymagania:Wymagania konieczne:Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania:
- Osoba na tym stanowisku:Bierze udział w pracach dotyczących organizacji działalności badawczo-rozwojowej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM) w zakresie właściwości Wydziału oraz w pracach dotyczących wyboru Generalnego Wykonawcy w ramach II etapu Inwestycji ŚKLGUM. Bierze udział w pracach związanych z ewidencjonowaniem i przechowywaniem dokumentacji projektowej, odbiorowej, kosztorysowej oraz innych dokumentów związanych z prowadzeniem projektu ŚKLGUM, w tym obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą dot. inwestycji - ŚKLGUM, w tym w zakresie prac związanych z rozpoczęciem wdrażania II etapu Inwestycji, prowadzi i aktualizuje platformę SharePoint w zakresie realizowanego projektu. Realizuje obowiązki Beneficjenta wynikające z Porozumienia o Dofinansowaniu Projektu ŚKLGUM (I Etap II faza) we współpracy z innymi Stanowiskami i Wydziałami w DIR oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, przygotowuje wymagane raporty oraz inne dane sprawozdawcze. Realizuje prace związane z rozpoczęciem wdrażania II etapu Inwestycji. Wspiera Kierownika Projektu w weryfikacji projektów umów, w nadzorze nad ich realizacją oraz w monitorowaniu harmonogramu realizacji przedmiotu umowy. Bierze udział w weryfikacji i opiniowaniu materiałów opracowanych w ramach Projektu z uwzględnieniem zasad realizowania projektów współfinansowanych z UE. Przygotowuje i prowadzi dokumentację projektu, w tym rozwija i zarządza repozytorium projektu oraz przygotowuje dokumentację na potrzeby przeprowadzanych kontroli. Przygotowuje analizy, raporty, sprawozdania i prezentacje Dba o porządek w dokumentacji związanej z projektem, archiwizuje dokumenty złożone do Instytucji Zarządzającej, archiwizuje dokumentację kontraktową z Konsorcjantem (Politechnika Świętokrzyska) oraz z Generalnym Wykonawcą i Generalnym Projektantem (I Etap Projektu)Wymagania; Wykształcenie: wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata przy obsłudze procesów związanych z realizacją dużych inwestycji budowlanych. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office oraz oprogramowania specjalistycznego Norma Pro i AutoCAD. Wiedza o perspektywie UE na lata 2021-2027. Znajomość Prawa zamówień publicznychUmiejętność: rozwiązywania problemów, komunikacji, współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, odporność na stres, organizacji pracyW służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)Wykształcenie: wyższe techniczne magisterskie. Znajomość metodyki PRINCE2. Umiejętność obsługi systemu kancelaryjnego EZD. Znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnegoPracodawca oferuje; Ruchomy czas pracy. Indywidualny rozkład czasu pracy. Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, home office). Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy. Stołówka pracownicza. Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzęduMiejsce parkingowe na terenie urzędu. Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną. Dofinansowanie do wypoczynku pracowników. Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników. Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę - w dynamicznie rozwijającej się krajowej instytucji metrologicznej. Otwarte i przyjazne środowisko pracy. Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracyTrzynaste wynagrodzenie. Szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego. Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką. Możliwość wykupienia karty MultiSport
Miejsce pracy: Wrzosowa 46, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacje należy składać wyłącznie w formie elektronicznej na adres rekrutacja@gum.gov.pl do dnia 24.01.2025 rW formie papierowej z dopiskiem: " Ogłoszenie nr 139357 na adres: Główny Urząd MiarBiuro Dyrektora Generalnegoul. Elektoralna 200-139 WarszawaDokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz.8.00-16.00.lub kontakt telefoniczny : 225******lub mailowego na adres: rekrutacja@gum.gov.plWięcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gum.gov.plDokumenty należy złożyć do: 10.07.2024
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Inżynieria, Praca Praca na produkcji