Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw organizacyjnych Samodzielne stanowisko pracy do spraw organizacyjnych

06-200 Maków Mazowiecki Ul. Moniuszki 6a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu, przyjmowanie petentów, wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych polegających na odbiorze i ewidencjonowaniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • obsługa elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją typu EZD
  • prowadzenie archiwum komendy oraz kompleksowa realizacja zadań w obszarze archiwizacji i brakowania dokumentów
  • organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji oraz prowadzenie dokumentacji z ich przebiegu
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków
  • realizowanie zadań z zakresu prewencji społecznej
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji obecności, delegacji strażaków i pracowników cywilnych
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jrg
  • organizowanie i prowadzenie działalności organziacyjno - promocyjnej
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz innych prac zleconych przez przełożonych
  • przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby oraz Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej PSP w Makowie Mazowieckim


Warunki pracy


  • Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze budynku bez windy

  • Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 (wymiar etatu 1)

  • Załatwianie spraw służbowych poza jednostką

  • Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin

  • Oświetlenie sztuczne i naturalne

  • Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST).

  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych

  • Obsługa urządzeń biurowych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o Ochotniczych Strażach Pożarnych, o Ochronie Przeciwpożarowej, o Służbie Cywilnej, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania Adminsitracyjnego
  • Umiejętnosć posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy minimum kat. B
  • Kurs\szkolenie kancelaryjne
  • Kurs\szkolenie archiwistyczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy
  • Potwierdzenia (certyfikaty) ukończonych szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim ul. Moniuszki 6a 06-200 Maków Mazowiecki

    Sekretariat w godzinach 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku.
    W przypadku złożenia dokumentów listownie - decyduje data wpływu do komendy w terminie do dnia 29.11.2024r. do godziny 15:30.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi