Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw zarządzania przepisami resortowymi w Sekcji Ogólnej Wydziału Prezydialnego i Komunikacji Społecznej KWP w Opolu 45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Opracowuje i redaguje projekty przepisów KWP w Opolu oraz opracowuje uwagi i propozycje do projektów aktów prawnych i wewnętrznego kierowania Komendanta Głównego Policji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Zarządza resortowymi i zewnętrznymi aktami prawnymi oraz tworzenie i prowadzenie modułu Akty Prawne w systemie elektronicznym e-Komenda.
- Prowadzi szkolenia, udziela instruktaży funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym komórek i jednostek organizacyjnych Policji woj. opolskiego w zakresie postępowania z nieklauzulowanymi aktami prawnymi/wewnętrznego kierowania.
- Ustala, opracowuje i rozsyła comiesięczne grafiki dyżurów kadry kierowniczej KWP, celem zapewnienia ciągłości dyżurów w KWP w Opolu.
- Prowadzi strony podmiotowe Biuletynu Informacji Publicznej KWP w Opolu.
- Uczestniczy w pracach zespołów odpowiedzialnych za przeprowadzenie czynności zdawczo-odbiorczych/rozliczania kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KWP w Opolu oraz prowadzenie czynnościzdawczo-odbiorczych pracowników sekretariatów komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Opolu, celem prawidłowego przekazania dokumentacji służbowej.
- Koordynowanie i zbieranie informacji oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiedzi na interpelacje/interwencje poselskie.
- Przygotowuje i przekazuje do Archiwum KWP w Opolu egzemplarza obowiązkowego przepisów Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz przepisów zewnętrznych, a także oryginałów przepisów Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu, zgodnie z przepisami o archiwizacji.
Warunki pracy - budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i podjazdów);
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- praca biurowa przy monitorze ekranowym.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone.
Dodatkowe informacje: 478642112.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.
Wobec kandydata do pracy w KWP w Opolu jest przeprowadzane postępowanie sprawdzające mające na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa!
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej oraz instrukcji i zagadnień w zakresie pracy kancelaryjnej,
- umiejętności redakcyjne i analityczne,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- obsługa komputera – pakiet biurowy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2024-11-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 49/24 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie